Thursday, 8 September 2011

Surat layang

08 SEPTEMBER 2011- POSTO POSTOO!
SYERAA~ ADA ORANG KASI KAU SURAT. HAHA. KELAAAS KAU KAN! HEE... MASA DAH ABIS KERJA TADY, AKU DAPAT SURAT YANG BERBENTUK DIARY DARI SESEORANG. NTAH "MAMAT HANDSOME" MANA NTAH YANG KASI, AKU PUN TAK TAHUU (ANDA TAHU ANDA SIAPA) HAHAHA. UNTUNG AKU SEMPAT CAPTURE KANDUNGAN SURAT TU. LEPAS AKU HABIS BACA, DIA AMIK BALIK DAA. SO, TAK DAPAT LAH NAK DISIMPAN BUAT KENANG-KENANGAN. HAHAHAHAHA. CHECK IT OUUT!



HAHAHA. SATU YANG AKU RESPECT PASAL BUDAK NIE~ DIA TAK PERNAH MENGALAH WALAUPUN SERIBU KALI AKU CAKAP "TIDAKK" KADANG-KADANG TU NAIK RIMAS JUGAK AKU MELAYAN KERENAH DIA TAPI APA KAN DAYA... KESIAN DIA! MAK BAPAK JAUHH. WAWAWAWAA.
P/S: MOTIF ENTRY HURUF BESAR? HAHA. BUTTON CAPS LOCK ROSAK DAA. HAHA

AYAT MEMANG GEMPAAK

Thanks for reading.