Tuesday, 20 September 2011

Siti Norsyahirah Jefri

19 SEPTEMBER 2011- TAGGIESS!
Hey peopless~ Actually dah lama giler tak dapat tag. Ehem, ehem... Bukan dah lama tak dapat lah tapi dah lama tak amik tag. Banyak blogger-blogger send dekat aku tagg but seriusly aku malas nak amik. Kenapa aku rajin plak kali ni? Hmm... Sebab aku suka tag pada kali ini. DESCRIBE YOURSELF IN 20's. HAA *_* So, Check it outtt

THIS POST IS TOTALLY ME
1- Nama didalam kad pengenalan adalah Siti Norsyahirah binti Jefri. Just panggil Syera ajeer.
2- Lahir pada 21 March 1993 pada hari Isnin pukul 11.30 malam (sebab tu aku gelap) HAHA
3- Start bersekolah pada usia 6 tahun walaupun setiap hari menangis sebelum pergi ke tadika.
4- Salah seorang calon olahragawati semasa di sekolah rendah tapi malangnya pancit apabila masuk ke sekolah menengah.
5- Lebih ramai kawan lelaki berbanding kawan perempuan kerana aku tidak cukup ayu dimata kaum perempuan.
6- Kuat merajuk, kuat sentap, suka buat muka dan marah-marah... Itu adalah diri aku yang sebenarnya.
7- Kuat makan walaupun badan kurus melidi.
8- Berat badan aku tidak pernah melebihi 45 kg walaupun aku sudah berusia 18 tahun.
9- Sangat sayang dekat "seseorang" itu walaupun dia selalu kata dia tak sayang aku.
10- Hanya mempunyai seorang sahaja kawan baik kerana 100 % kepercayaan aku letakkan kepadanya.
11- Suka merayap hingga larut malam.
12- Anak pertama daripada 3 orang adik beradik.
13- Ego?? Sumpah tahap ke-ego-an aku memang tinggi. Tahan tak tahan je lah korang layan aku yea.
14- Suka bertikam lidah walaupun aku tahu aku yang salah.
15- Kecik pada saiz tapi besar pada keazamaan.
16- Sangat sayang kepada Xperia X8 nya. 
17- Tak suka dikejar tapi suka mengejar ( Fight for love)
18- Tangan pernah patah semasa berusia 3 tahun gara-gara jatuh daripada katil.
19- Playgirl? Pernah lah dulu. Semasa zaman kejahilan ku. Tapi sekarang dah berubah. Acececeh -.-
20- Tak suka orang yang hipokrit dan bermuka-muka.

SEKIAN, TERIMA KASIH.


Thanks for reading.