Sunday, 25 September 2011

Salamat sa Iyo

25 SEPTEMBER 2011- SEMUANYA SUDAH SELESAI
Assalamualaikum. Hello guys. Apa khabar semua? Ada baikkah? HAHA. Lama giler kan tak update blog. Ermm... Sorry ler. Saya agak busy semenjak dua menjak nie. Busy sesangat~ Nak tahu tak busy dengan apa? Busy dengan tidur lah. WAWAWAA. Bagus anak Jefri nie~ LALALALA. Actually nak cerita pasal semalam uh. Selesai sudah majlis kenduri tahlil arwah mama. Syukur Alhamdulillahh. Semuanya berjalan dengan lancar. Cuaca pun nampak gayanya menyebelahi kami sekeluarga. Ramailah jugak yang datang uh. Tak menang tangan nak layan. Terima kasih lah yea sebab menghadirkan diri. Kepada yang tak datang tuh, Saya sentap dengan kalian semuaa~ HAHAHAHA. Gurau jer lahh. A special thank you aku ucapkan dekat my very old friends yang memang serius dah lama tak jumpa, Lokman and Shawal sebab menunjukkan batang hidung korang. Lama giler kan tak jumpa. At last, dapat jugak duduk borak-borak bertiga>> Thanks (*_*) Sayang korang. Seterusnya, kepada Ayang saya (Ahmad Afiq), Ucuk saya (Shamsul Azrin), Adik saya (Afiq Irsyad) dan kawan baik saya (Wan Fazri) Thanks a lot guys. Sumpah aku sayang korang lebih dari yang lain. HEHE. Thanks laweyh. Korang selalu ada bila Syera perlukan korang. Korang selalu disamping Syera bila Syera ditimpa kesusahan dan korang adalah segala-galanya bagi Syera. Terima kasih banyak-banyak ohkey :) Majlis takkan berjalan lancar tanpa tukang masak kita. So, jutaan terima kasih aku ucapkan kepada Makngah Ijah, Mamat, Pakngah Man, Tokngah Arif, Nur Aisyah dan Muhammad Faiq sebab masak makanan yang memang superb sekali. Semuanya sedap dan ramai yang puji masakkan makngah semalam. Terima kasih ye. Orang yang paling banyak berjasa adalah Emak. Aku sayang mak. Tanpa mak semua nih takkan berjalan dengan lancar. I had some picture here. So, check it out peoples :)

Syukur! Semuanya sudah selesai dan aku sangat gembira. Akhir kata, Semoga majlis tahlil semalam diberkati yang maha esa. Amin~
ALHAMDULILLAH

Thanks for reading.