Thursday, 22 September 2011

Pagi petang siang malam

22 SEPTEMBER 2011- OH BULAN, SELAMAT TINGGAL
Akhirnya... Selamat tinggal malam dan selamat datang tengah hari. HAHA. Selepas seminggu kena closing akhirnya aku dapat jugak masuk tengah hari hari nih. HAHAHA. Sumpah batak kan~ Ada aku kesah?? Memang aku seronok kerja malam tapi kalau hari-hari kerja malam  rindu jugak nak masuk pagi kan. Hari ni dapat lah masuk pagi tapi esok lusa tak tahu lagi uhh. Harap-harap matahari terus menyebelahi aku. WAWAWAWA. Semalam pukul 3.30 pagi baru aku sampai rumah. Seee~ Itu lah salah satu kelebihan kerja malam. Boleh melepak sampai ke tengah-tengah malam yakni nak masuk ke subuh. Semalam lepak dekat Leeyas corner dengan....... Ops! Biarlah rahsia. LALALALA. Bestlah lepak semalam tapi lagi best kalau ada "mereka-mereka" itu uhh. Semalam, segala ketidakpuasan hati telah dileraikan (I guess lah) Bila direcap balik, memang salah aku dan semuanya salah aku. Salah aku dan salah aku~ Aku jer yang tak matang. Cara orang dewasa berfikir dengan cara aku berfikir memang tak sama. Niat dorang cuma nak menasihati aku tapi aku rasa dorang just nak 'kenakan' aku. Halamaak aii>> Susah jadi remaja yang berperangai seperti kanak-kanak ribena nih kan. Nak buat camne... Korang kenalah terima diri aku nih seadanyaa. Aku tetap Syera dan forever akan jadi Syera. HAA~ Boleh macam tuhh! Aku harap lepas nih aku boleh jadi lebih dewasa lahh. Just think positive and accept whatever people want to say about me. Maybe ada hikmah semuanya berlakuu. Insya Allah I'll try my best to change myself to the better person. Thank youuu.
BE MATURED PLEASE!

Thanks for reading.