Friday, 9 September 2011

Gila ke apa nak kahwin

09 SEPTEMBER 2011- MAAF! SAYA MUDA LAGI.
Walaweyhh! Terlebih entry aku hari nie. HAHA. Mata mengantuk tapi yang peliknya ada jer idea yang aku nak update wow. HEE... Tadi aku main SMS dengan salah seorang member rapat aku. Hari-hari jumpa mana tak rapatnya kan. HAHA. Nama dia tak boleh disebut disini sebab nanti kesian lah dia. Maaaaluuuu wow kalau orang tahu! HAHA. For your information, he asked me whether I want to marry him or not! psmdkdnmidncklnclfn~ Gile punya budak! HAHA. Aku muda lagi laweeyhh. Tak main lah kawin-kawin nie. Aku tak puas nak berpoya-poya lagii nihh. Kasi lah aku habiskan dunia remaja aku sebagai seseorang yang betul-betul remaja. Baru gempakkz kan! WAWAWAA. Dia siap send gambar duit mas kahwin dekat aku doe. Ngeri pulakk aku tetibaa! Tapi, aku harap dia bergurau je laah uh. Walaupun dari cara dia ajak aku kawin tu nampak serious but I hopeeee he's just kidding. Tak mampu aku bayangkan diri aku yang berusia 18 tahun bersanding diatas pelamin. Gilaaa! gila! So, jom check it out SMS aku dgn dia. HAHA.
X: Syera, kalau jodoh Syera dengan X agak-agak Syera terima tak?
SYERA: Chooooooy!! Ngokngek betul laa X nie. HAHA
X: Serius arh Syera. Agak2 Syera terima tak?
SYERA: Apa lah X nie! Jodoh pertemuan semuanya dekat tangan tuhan. Kita nie manusia. Hanya mampu merancang ajer :)
X: X nak kawin dengan Syera sekarang! boleh tak?
SYERA: Gileeer punya budaak! WAWAWA
X: Boleh ke tak?
SYERA: Boleh blaaaah!
X: Serius lah. Nanti X suruh mak X datang meminang Syera. X serius nie! HAHA
SYERA: Tak de maknanyeer. Kita hanya mampu jadi kawan ajeer ekh. Tak lebih dari tu. Tak payah nak jadi lengee sangat yeaa. Ni hot story nie! Nak kena kasi tahu sume orang nie. HAHAHAHA
X: Jangan! Jangan! Jangan bagitahu orang lahh. Maluu kowt kalau orang lain tahu -.-
SYERA: Haaa... tahu pun maluuuu. Kalau malu jangan nak dok merepek sangat yeaa!
X: Iyeerr lahh. Lagi 2, 3 tahun kita kawin lah yeaa. HAHA
SYERA: Hishh... gila punya budak! Syera muda lagi lahh. Apa ke jadahnya nak fikir pasal kawin-kawin bagai nie!
X: Boleh laah! Kalau kita kawin pun apa salahnya. Tengok adik X Umur 18 tahun dah kawin. Lepas SPM lagi tuee. Sekarang dah ade anak sorang. Umur baru 20 tahunn.
SYERA: Hish... Gile betul lah semua nie! Tacink lah cmnie. HAHA. Syera muda lagi lah. Lagipun Syera jenis yang susah nak setia. So, better tak payah. Menyesal nanty! WAWAWA. Dah lah. Tak nak cakap pasal kahwinn. Lupakannn!
X: Nahh... duit mas kahwin kita nantyy. HEHE

SYERA: Okey arh. Takde kredit nie. Byee :)

So, what do you guys think? Aku malas nak fikir. Buat serabut otak jer. Aku anggap tu semua gurauan daripadaa dia. HAHA.
PENING KEPALA AKU LAYAN KORANG


Thanks for reading.