Tuesday, 20 September 2011

Get well soon Syera

20 SEPTEMBER 2011- SAYA BUDAK BANYAK PENYAKIT
Assalamualaikum. Bertemu kita kembali selepas lebih seminggu aku jadi invisible dalam dunia berblogging ini. Aku bukannya apa... Just malas jer nak kejar populariti. Ada yang cakap aku buat blog ni sebab nak jadi glamour. HELL YEAH! Korang ingat aku giler glamour ker? HAHA. Tak payah nak popular sangatlah kan~ Nanti mati masuk kubur jugaks. Hmmm... Dua tiga hari nie kan seriusly memang aku berpenyakit. Mula-mula demam. Lepas tu sakit tekak+ batuk+ selsema. Cuba korang bayangkan aku tidak bersuara? Hehh... Selisih malaikat 44. Terseksa aku tanpa suara. Erm! Penyakit yang paling teruk sekali aku alaminya semalam. Pening kepala+ batuk-batuk and lastly muntah. Tak pernah wow aku macam tu! Kira semalam memang bukan hari akuu lah. Doktor kata aku terkena tekanan darah rendah! TEKANANDARAHRENDAH>> I don't believe it. Kalau aku kena darah tinggi tu memang aku percaya sebab dua tiga hari nie memang aku high temper skit. Asyik nak memarah ajer. Tapi bila doktor kata aku kena tekanan darah rendah~ Aku blurr seketika. I need to eat a lot of chocolates. Ermm! Esok nak beli chattime lah. Rinduu nak minum chattime uh. Kesian kau Syera. Minum chattime sorang-sorang lah mulai esok. Dah takde orang nak teman kau daah :( Sabar je laah yeaa. Huwaaaaarghh. HEHE... Oh yea! Semalam serius aku sakit parah sampai termuntah dalam teksi. HAHA. Sorry to say lah kan tapi padan muka pakcik teksi tu. Asyik membebel tak henti-henti. Cerita pasal anak dia lah, isteri dia lah, jiran dia lah... blablablaa! Macam lah aku kenal kan~ Dah lah kepala aku pening giler tahap gaban. Dia boleh pulak buat novel dekat situ. Last-last>>> Haaa... Hambik kau! Aku termuntah dalam teksi kau. Nasib baik aku dah siapkan plastik, kalau takk peninglah kau nak membasuhnya. Wawawawa. Btw, saya mintak maaf lah yea. Bukan salah saya. Saya pening sangat semalam. Sape suruh pakcik membebelkan. HEHE. Ermm... ni pun kepala aku still rasa pening-pening lagy. Harap-harap esok okey lah yeea. Dah lah esok closing lagi. Haiyooo -.-
Thanks for reading.