Thursday, 8 September 2011

gaduh baik gaduh baik!

08 SEPTEMBERR 2011- TU LAH MANUSIA KAN!
Hey semua! Hari ni aku balik awal lagii. Betul laah. Awaal! HAHA. Habis jer kerja terus punch out. Almaklumlah kena halau balik dengan manager. HUHU. Dia nak kasi aku peluang tengok matahari katanyeer~ LALALALA. Nie semua kes sentap lah niee. Adoyaai! Sentap lagii. Susah susahh! Huuu... Okfine! Afiq dah balikk KL. Baru semalam aku TER-RINDU dekat dia, tengok-tengok dia call aku petang tadi. HEHE. Tak sabar nak jumpa Afiq uh. Opss! Aku dengan Afiq kembar aje okey. Kawan baikk *_* Takkan lebih daripada itu. Jangan salah sangka pulaak~ Sekarang nak story pasal status FB aku yang berbunyik "Bila dah berbaik asyik nak bergaduh ajer, bila dah bergaduh terasa nak berbaik pulakk" HAA... Tu lah lumrah hidup manusia kan! Tak pernah bersyukur dengan apa yang ada. Elok-elok berkawan baik, lepas tu bergaduh. Bila dah bergaduh, rindu pulak nak kawan balik. HAHAHAA. Aku pun tak faham kenapa semua nie jadi -.- Tapi kadang-kadang aku rasa seronok jugak gaduh-gaduh nie. Dah lama tak bergaduh. Last bergaduh time sekolah-sekolah dulu. Paling ketara masa zaman-zaman jahiliah aku lah. Zaman kain turquoise. Keeeelaaaas! WAWAWAA. Masa kecik-kecik dulu, kalau bergaduh mesti cakap ayat nie "Tak nak kawan awak" Tak punn "kita kawan awak tipu-tipu jer" HAHA. Comel je kan! Kan best kalau remaja macam aku ni still bole cakap perkataan macam tu. Tapi aku tahu, kalau aku cakap confirm-confirm dapat tapak. Siap boleh pilih lagi... Nak tapak kaki ker tapak tangan? WAWAWAWA. Sabooo je laah. Tapi style aku kalau gaduh, dua tiga hari kemudian confirm baik balik. Aku jenis yang senang beralah. Malas nak panjangkan cerita. Lagipun KL ni bukannya besar kan~ Pusing-pusing jumpa orang yang sama jugak. Nak tahu  tak macam mana korang boleh tahu aku ni dalam mood bergaduh ke tak? HAHAHA. Senang jer! Tengok muka aku. Kalau muncung panjang sedepaa tu ya laaah uh. Tengah sentap lah tuu. LALALALALA... Senyum je lah ekh korang melayan kerenah aku.
TAK MAU GADUH-GADUH

Thanks for reading.