Sunday, 4 September 2011

Esok dah kerja


04 SEPTEMBER 2011- LAST DAY OF HOLIDAYS
Hey guys. What's up? Hari nie merupakan hari terakhir aku bercuti. Huwaarghh~ Sedihnya -.- Bila dah start cuti panjang-panjang ni, rasa macam malas pulak nak pergi kerja uh. HEHE. Dah la opening esok. Confirm huru- hara. Tak percaya? Tunggu laah esok. Aku dah lupa wow cara-cara opening (walaaaau) HAHA. Aku tahu aku akan mula jadi busy macam duluu. Busy sampai rasa malas giler babi nak update blogg. Tapi bagi aku, membusy kan diri dengan kerja adalah jalan terbaik untuk melupakan segala masalah yang bersarang diminda aku nih. Walaupun kaki aku belum fully recovered, aku akan try yang terbaik untuk menjadi yang terhandal. Aku nak jadi Syera yang dulu. Fun, happy go lucky, brutal, slamba dan machoo. HAHA. Part macho tuuu aku tahu korang susah sikit nak terimaa kann~ Jeaaaalous lah tueee (*_*) HAA... Takde laah. Saje bergurau di malam hari. Keeelaaas kan! LALALALA. Ekh, aku berharapkan esok aku dapat kerja dengan aman uhh. Tak nak ada sebarang kontroversi sebab aku nak bertaubat dari dunia gossip nie. AHAHAHA... Sekiaan
TAMBAH CUTI LAGI KAN BEST. HAHA

Thanks for reading.