Monday, 12 September 2011

Demam la pulak

12 SEPTEMBER 2011- AKHIRNYA KAU DEMAM JUGAKS. 
Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Terkejut tak tengok aku update blog pagi-pagi nie? HAHA. Actually aku mintak cuti laa hari ni. Medical certificate atau dalam bahasa pendeknya MC. Aku demam lahh. Hmm... Tu lahh. Orang tua-tua selalu pesan; Jangan suka-suka sangat, nanti makan diri! See~ Kan dah terkena dekat batang hidung aku sendiri. HEHE. Akhirnyaa aku demam jugaks. Betul lah cakap si M.Pejal~ Asyik kerja jer 24 jam, last-last demam. Sebenarnya, Aku dah lama dah rasa tak sedap badan ni. Tak silap aku sejak aku opening 4 hari berturut-turut tue. Tapi semalam demam aku ni bertambah-tambah parah. Almaklum lah main hujann kan. HEE... Salah sendiri laa. So yeah, tadi aku dah call McDonalds and bagitahu Abang Osman yang aku tak larat nak masuk kerja hari nie. Syera mintak maaf yea. Sorry abang! Harap-harap esok demam aku nie akan sembuh laah. Tak mampuu wow nak bekerja dengan hidung yang berair, tekak yang sakit dan suara yang sengau. Korang doakanlah aku cepat baik.
SEMOGA CEPAT SEMBUH SYERA

Thanks for reading.