Friday, 9 September 2011

Dapat jugak cuti kan

09 SEPTEMBER 2011- SELAMAT BERCUTI SYERA
Dah petang baru nak update kan. Haihh! Apa lah nak jadi. HAHA. Actually aku busy dari pagi. Busy tidurr. WAWAWAA. Pagi tadi kami pergi kubur mama. Jyeaahhh... RINDU MAMA UH! Bila dah dapat pergi kubur, terubatlah sikit rindu aku dekat mama. HEHE. Actually hari nie AKU CUTI! Yaaaahhhhhooooooo~ Gua bilang lagi sekali... Gua CUTI! HAHA. Selepas 4 hari berturut-turut opening, akhirnya dapat jugak holiday walaupun sehari. Terima kasih yeaa akak. Sehari yang amat bermakna bagi saya! Aktiviti aku pada hari ini adalah tidur sepuas-puasnya. Bangun, tidur, makan! Bangun, tidur, makan! Kau adoo? HAHAHA. Jangan jealous tau. Ingat senang ke aku nak tidur lama-lama macam nie. Susaaah laweyhh! Cuti pun seminggu sekali. Tu pun kalau ada rezeki. Kalau takde rezeki, kena kerja full one week. Sengsaraa! HEHE. Hmm... Plan nak keluar pergi Mid Valley pun terpaksa dibatalkan kerana terlalu malas untuk bangun daripada tidur. Halamakhaai! Apa lah nak jadi kan. HEHE. Ni pun ada rasa nak tidur lagi uh. 24 jam menguap jeer. Agaknya mata ni jealous kot bila aku dapat duduk bercandaa depan PC nie. HEE... Malam ni takde orang dekat rumah sebab emak, wani dan amin akan pergi ke rumah Cik Effa. Tidur sana lorh. Esok Cik Effa nak buat open house dengan tema nya "breakfast bersama Cik Effa" Tudiaaaaq~ Kelaaaskan. HAHA. Macam biasa, aku tak dapat ikut sebab aku kerja. But it's okey, it's alright. Atleast emak, wani dengan amin adalah jugak aktiviti yang dorang nak lakukan daripada duduk terperuk dekat rumah nie an an an. So, have fun yeaah. Dan selamat bekerja untuk aku esokk.
SERONOK DAPAT TIDUR

Thanks for reading.