Wednesday, 21 September 2011

Bukan ku tak sudi

21 SEPTEMBER 2011- BILA ORANG DAH TAK SUDI
Second post in one midnight. HAHA. Ermm... Bosannyaa hidup sekarang. Orang selalu kata>> Bila bosan baik pegi mati. Tapi bagi akuu, buat apa nak mati duluu uh. Pahala pun tak banyak lagi nak pegi mati buat pe. Kumpul pahala dulu baru pikir nak mati ke edaak~ Tapi kan, ajal maut semuanya dekat tangan tuhan. Kalaulah di takdirkan hari ni aku mati, aku terima dengan redha. Ceeetttt!! Asal la asyik cakap pasal mati jer uhh. HEHE. Arghh, sudahlah kan~ Hurmm... Kenapa aku asyik terasa sensitif jer 2,3 hari nie ekh? Bukan apa yang berlaku ni atas permintaan aku ker?? Aku yang mintak semua nie jadi tapi last-last aku yang makan hati. Boleh macam tu! HAA... Mama pernah kata; Jangan dikejar orang yang tak sudi. Tapi kenapa aku still berusaha untuk mengejar ekh? Memang lah korang tak nampak apa yang aku buat tapi hati aku kuat suruh aku kejar benda yang aku tahu aku tak mungkin akan dapat. Walaaweyhh~ hebat tak hebatlah kan. HAHA. But cool down Syera. Jangan nak emosi sangat kejar benda tu sebab nanti kalau lah tak dapat kau frust menonggeng baru padan lah dengan muka kau tu. WAWAWAAA... Dah lah. Lupakan jer lah. Dia pun dah sayang orang lain dah sekarang nie. Kau tu Syera hanya tinggal kenangan jerr. Kenangan silam~ Macam yang aku pernah kata dulu>> bukan selama-lamanya orang akan sayang kita. So, just let it be *_* Dia happy kau pun kena jugak tumpang happy untuk dia walaupun hati kau bagai ditusuk sembilu (ayat sastera) HAHA. Dah laah. Lupakan je lah yea. Doakan lah apa yang terbaik untuk semua. Semoga kalian bahagia. Aminn
AKU BAHAGIA BILA KAU BAHAGIA 

Thanks for reading.