Monday, 26 September 2011

Today baby

26 SEPTEMBER 2011- MOOD TENGAH RAJIN NIEE.
Taraaaaaaaa~ SYERAJEFRIUPDATEBLOGTIMEPETANG. Percaya tak? HAHA. Korang kena percaya jugak sebab memang aku update blog time petang pun. Hari nih aku kerja opening daa. Sebab tuh balik awal. Dah orang suruh kita balik kan, kita balik laah. Takkan nak tunggu pulak uh. HEHE. Actually, aku dah takde mood dah nak kerja sekarang nih. Tak tahu kenapa tapi serius memang takde mood. Bosann! Tak suka dengan jadual sekarang (pengakuan paling jujur) Aku sering dipalaukan apabila aku menjadi melayu tunggal di bahagian kaunter. Cuba korang bayangkan, 5 india lawan 1 melayu~ Confirm-confirm lah kan melayu kalah. Sekali dorang potpetpotpet dalam bahasa tamil, terus terdiam aku dekat depan uh. Bukan terdiam jer TERNGANGA sekali. HAHA. Boleh macam tuhhh>>> Ermm... Esok masuk pukul 12 tengah hari pulak. Betul-betul time matahari terpacak atas kepala. BANGGANYA AKUU! Dapat tengok matahari fressh lagi tuuuuuw. LALALALA. Ini nighmare>> Esok katanya OC nak datang. Adoyaii! Nak kena propa lagi lah nampak gayanyaa. Ceeetttt... Penat wow nak jadi orang lainn. Aku prefer jadi diri aku sendiri. Main bedal jer semua benda. Esok mesti kena ikut SOC.  Nasib baiklah aku tak opening. SELAMAAAT! HEHE. Okeylah! Jumpa di next posting yeea. Mood tengah rajin nak update blog nih. Dah lama tak merepek kaaaan~ Lepas nihh nak update post yang jiwang jiwang pulakss. HAHAHAHA
SEE YAA

Thanks for reading.