Saturday, 3 September 2011

Rumah terbuka

03 SEPTEMBER- ADOI MAK AII! BOSANNYAA.
Assalamualaikum semua. Bertemu kita kembali pada malam hari Sabtu yang mulia ini. Ohkey fine! Macam yang aku cakap tadi MEMANG AKU KENA PAKSA PERGI OPEN HOUSE. jdkabdukawdhalk~ Sumpah bosan. Hmm... Serius takde perasaan kot pergi sana tadi. HAHA. Yang aku tahu, motif aku hanya nak bergambar sahaja. Almaklumlah nak tukar profile picture facebook yang baru kann~ HEHE. Puhleeease! Aku pergi open house dekat Paya jaras. Alaa, rumah Pak long hisham. Oh well, open house pun dah tak best macam dulu dah. Semuanya sunyi sepi jer. Dulu kalau ada mama, memang gempak. Suara mama jer yang memeriahkan suasana. Tapi sekarang, semuanya hanya tinggal kenangan. Aku pun jadi sedih bila ingat balik kenangan yang lalu tu. Tapi nak buat macam mana kan~ Allah lebih menyayangi mama. Semoga roh mama dicucuri rahmat. Amiin. Let's go on baby... Lepas pergi rumah Pak long hisham, emak and cik effa sekeluarga semua duk sibuk-sibuk nak pergi beraya rumah Mak Ngah Ila. Aku pulak serius dah tak de mood giler nak pergi beraaya, so aku pun ambil keputusan drastik untuk follow Pak Ngah pulang. HAHA. Hebat tak! Emak mesti bengang tahap dewa dengan aku uh. HEHE. Soooorryyy la yea Cik Siah. Saya memang takde mood nak beraya. So, faham-faham aje laah. Duduk rumaah tidurr lagi baguihh. HEHE. Chaaw! Assalamualaikum

OPEN HOUSEE PUHLEASEE

Thanks for reading.