Thursday, 1 September 2011

Hari raya kedua

01 SEPTEMBER 2011- 2 Syawal 1432
Assalamualaikum. Hey korang. Actually hari nie 1 September 2011. Hari raya ke 3 dalam bulan Syawal nie. Aku tak sempat nak story pasal aktiviti raya aku semalam. So yeah, aku akan cerita hari nie. Hurmm... Semalam aku tak pegi memana pun sebab petang tu aku dah start kerja. Ramai giler kowt orang datang rumah aku. Yang tak pernah muncul time raya pun, memunculkan diri semalam. HAHA. Kelaaaaaas kan! Part yang paling best adalah AKU DAPAT BANYAK DUIT RAYA! Haa.. Jangan ingat budak 18 tahun tak boleh dapat duit raya yeaa. Boleeh tau! Banyak lah jugak angpau yang aku dapat. Kiranya tak menyesal lah jadi remaja dewasa nie. HAHA. Sebenarnya aku tak mengharap sangat untuk mendapatkan angpau. Tapi orang dah kasi, kita terima aje laaah. Rezeki jangan ditolak, maut jangan dicari. So, akhir kata~ Selamat Hari Raya. Maaf zahir dan batin.
(Gambar sume bajet-bajet) HAHA
Ohkey. Ni semua gambar raya kedua saya.  Harap maaf! Gambar dalam keadaan low quality. Almaklumlah, saya pakai Xperia 10 jerr~ HAHA
AWAK, NAK DUIT RAYA BOLE?

Thanks for reading.