Sunday, 21 August 2011

UNFOLLOW !


21 OGOS 2011- MAAF KORANG!
Hey si comel- si comel sekalian! Selamat malam saya ucapkan kepada semua. Beberapa hari lagi kita akan menyambut Syawal yang mulia. Seriusly takde perasaan nak raya tahun nie. HAHA. Lantaklah korang nak kata aku apa kan, yang aku tahu, memang aku takde rasa langsung nak beraya. Pelikkan?? HEHE. Jangan nak dok pelik sangatlah sebab umur dah meningkat (tapi masih muda) so mood raya pun semakin kurang. Cukuplah kalau adik-adik aku happy dan bahagia di pagi raya. Percaya atau tidak, AKU TAK SHOPPING APA-APA UNTUK HARI RAYA LAGI! Walaweyh *_* AHAHAHA. Jangan terkejut lah kan sebab aku dah kata aku tak beraya (buat muka jujur) So, believe me okey! Ermm... Tadi aku usha-usha sume blog yang telah aku follow semasa zaman kepopular-an berblogging dulu. Ramai dah yang tak active wow. So, aku amik keputusan untuk UNFOLLOW korang. I'm sorry yeah. Sape suruh korang tak nak update blog korang kan~ Ada tu yang 'Bloger not found' and whatsoever. Aku kecewa! WAWAWAA. So, yeah! Aku dah buat keputusan untuk follow bloggies-bloggies yang aktif sahaja. Takde lah semak dashboard aku kan. So, kepada semua yang telah di unfollow tu, saya mintak maaf !
MAAFKAN SAYA YEA

Thanks for reading.