Wednesday, 31 August 2011

Terima kasih daun keladi


31 OGOS 2011- THANK YOU
Okfine! Actually aku baru balik dari beraya dekat rumah Abang Muhammad. Korang mesty pelikkan kenapa pukul 12 tengah malam baru aku abis beraya. HAHA. Panjang ceritanya... Sebenarnya aku dah siap since 9.00 malam lagi. Adik aku si Amin tu yang terlebih semangat nak pergi. Motif? haa, haa tak tahu! HAHA. Aku sendiri pun tak dapat jawapan kenapa dia semangat sangat uh. Mungkin mood nak kutip duit raya masih menebal dalam diri kowt. HAHA. Alaa biasalah budak-budakkan~ Nak buat camne. Ermm... Kita sambung cerita yea. Aku plan nak pergi dengan M.Faizal. Tapi plan hanya tinggal plan. HAHA. Aku dah siap cantik-cantik, wangi-wangi, tiba-tiba kereta buat hal pulak. jadjakldjasdn~ Kereta tak boleh start wow. Sumpah aku bengang giler babi. Rasa macam nak maki jerr tapi aku tabahkan hati. Aku buat muka 10 sen depan ayah sambil cakap "hidup akak memang camnie ekh. Baru nak happy-happy, tiba-tiba datang malang pulak. Apa lagi dugaan yang tuhan nak kasi kali nie?" Heeh, ayat drama kan~ AHAHA.  Ada aku kesah!! Ayah suruh aku rilex dulu dalam rumah. Amin pun dah start buat muka jugak. So apa lagi, pakej buat muka lah kan. HHEHE. Try punya try punya try start engine kereta, last-last hidup jugak. Tapi AWAS! Engine tu tak boleh dimatikan sebab takut nanti dia mati terus. Lagi naya! Kena jalan kaki deer! Tak mampu wow -.- HAHA. Sampai-sampai rumah abang muhammad, kiteorang pun makan. Makanan dia memang tak boleh cerita lah! Serius sedap. Nak tambah tapi maluuu~ Alaaaaahai! HAHA. Takde lah gurau jerr. Lepas habis makan, kiteorang pun lepak-lepak jap dekat luar. Lepas tu ada insiden yang sumpah memalukan telah berlaku... Kain kurung aku terlucut. Walaweyyhh (*_*) Kelaaas kau Syeraa! HAHA. I don't care. Pakai kain kurung ker, tak pakai ker, takde beza punn. Tu lah untung nya jadi kurus melidi. Aku dah biasa dah dengan insiden sebegini. Dulu lagi teruk kot. Shuuuuuusshh... rahsia! Lepak hisap rokok sudah! HAHAHA. So, akhir kata... Selamat hari raya aiditfitri to abang muhammad dan keluarga. Thanks untuk duit raya, makanan, layanan dan tidak dilupai cubitann. Rindduuu wow nak kena cubit. HAHAHAHA.
THANK YOU SO MUCH

Thanks for reading.