Monday, 29 August 2011

Takde beza pun


29 OGOS 2011- RAYA KE, TAK RAYA KE SAMA JER!
Selamat bertengah malam semua. Cuaca kawasan saya pada waktu ini adalah hujan yang amat lebat. Dengan angin yang begitu kuat bertiup. Cayalaaah (*_*) Kan sedaap kalau dapat melelapkan mata~ Dah lah sejuuk uh. Hmm... Tapi itu semua hanya lah angan-angan belaka. Seriously mata tak mengantuk lagi. Kenapa? Sebab aku dah terlebih tidur pagi tadi. HEE *_* Jangan marah yeaa! That's why lah aku tak update blog sangat semalam. Sebab takde mood plus takde idea. Apaa korang ingat setiap masa aku ada idea ke nak update blog? Heeh, takde maknanyer. HAHA. Okey fine! 30 Ogos merupakan hari raya bagi umat islam seluruh dunia. Seronok ker nak raya? Erm, Entah lah. Aku tak boleh nak kasi jawapan sekarang sebab aku still tak dapat mood raya tue. Kesian kan~ Nak buat camne, that's the reality. Untuk pengetahuan korang, sepanjang bulan puasa tahun nie, aku tak dengar langsung lagu raya. Kalau aku TERDENGAR pun, mesti aku kaleh ke station radio yang lain. Yaww peacee~ HAHA. Sebenarnya, aku memang tak boleh dengar lagu raya lah. Sensitif weyh -.- Kalau dengar mesti menangis. Kalau tak menangis pun, mesti berkhayal sambil teringat peristiwa hari raya yang disambut pada tahun sebelum-sebelum nie. Nak buat permintaan boleh? Boleh tak kalau aku nak Mama aku time raya nanti? HEE... permintaan yang GILAA kan! Tapi itulah kenyataannya. Tahun nie aku dan adik adik aku beraya tanpa mama disisi. Umpama burung yang patah sayapnya. TAK LENGKAP! So yeah, bagi aku raya ke tak raya ke, sama jer. Nothing's change. So, Aku harap korang jangan jadi macam aku ohkey. Bergembiralah di hari raya nanti
HAVE FUN PEOPLES 

Thanks for reading.