Tuesday, 23 August 2011

Tak sabar nya

23 OGOS 2011- TAK SABAR NAK NAK BERJALAN SAKAN
Dingdong dingdong. Ada orang tak dekat rumah? HAHA. Hey semua. Entry ke dua dalam sehari. Kalau sebulan aku cuti plus duduk rumah sajer, maknanya berpuluh-puluh entry lah dalam sebulan tue. Jangan jealous~ HAHA. Actually, takde benda pun aku nak post sebenarnya, saje suka-suka merepek dalam blog nih haa. Sape lagi nak dengar aku meroyan kalau bukan blog aku nih? Hmm... Korang nak dengar ker? Taknak kan~ Aku takut telinga korang jadi pekak je bila dengar wow. XOXO. Eh, seriously aku tak sabar nak tunggu kaki aku baik. Maksud aku disini adalah kaki aku dah baik dah pun~ Just nak betulkan cara jalan aku jer. Tak nak tertengkut-tengkut lagi dah. Hehh... serius tak saaaaabaaaaaaaar nak pulih sepenuhnya! Wee :) dhsjlmdlasfmsfksfmf~ Walaupun keadaan kaki aku dah tak macam dulu lagi, AKU TAK KESAH PUN. I DON'T GIVE A DAMN! Asalkan aku dapat berjalan, syukur alhamdulillah. Selama sebulan kaki aku sakit nie, aku dapatlah beberapa pengajaran untuk panduan dimasa akan datang. Aku jugak dapat merasa bagaimana perasaan orang cacat yang tidak mempunyai kaki tu. Hell yeah! Susah wow hidup tanpa kaki. Nak bergerak pun payah. Ni baru tuhan kasi kaki aku sakit, kalau tuhan amik terus kaki aku... Nauzubillah. Mintak dijauhkan
Ya Allah -.- Syukur kepada MU ya Allah. Aku sudah boleh berjalan macam biasa. Thank you. Aku jugak berharap agar aku dapat meraikan hari raya ini dengan sempurna. Insya Allah. Semoga Engkau mendengar permintaan hambamu ini Ya Allah :)
SEMOGA CEPAT SEMBUH

Thanks for reading.