Saturday, 27 August 2011

SHAWL DISANA, SHAWL DISINI

27 OGOS 2011- APA SALAHNYA NAK CANTIK KAN! 
Selamat berhari Sabtu semua. HEE... Misi nak berhangout pada petang Sabtu yang indah ini terpaksa dibatalkan atas sebab-sebab tertentu. Harap maklum yea. Entry kali ini adalah berkenaan dengan SHAWL. Oh yeah! Aku dah jatuh cinta dengan fesyen berkenaan walaupun aku tidak bertudung. Free hair tidak bermakna aku tidak boleh mencuba gaya ini kan? Actually tadi, sebelum aku terasa nak update pasal shawl nie, aku adalah jugak search beberapa entry about Shawl. And guess what, ramai blogger-blogger especially lelaki menghentam gaya pemakaian tudung berkenaan. Aku tak nak campur pasal hal kutuk mengutuk ni. Bagi aku, Ok what! Ber-shawl pun ada jugak kesan positifnya uh. Tak semestinya semua negatif kan. Baca punya baca punya baca, aku tertarik dengan satu entry daripada jejaka terhangat iaitu ISU MEMAKAI SHAWL. Jom usha entry berkenaan. JOMJOMJOMJOM~ JOM USHA-USHA. Let's go babyy
*Dah baca kan! Apa pandangan korang? Perlu ke ada aktiviti kutuk mengutuk dalam dunia berblogging ni? Aduyai... Ni lah manusia kan~ Pakai tudung kena umpat, tak pakai tudung pun kena umpat jugak!!! Nampak sangat lifeless kan. Erm... Aku tak nak comment panjang-panjang pasal aktiviti 'bergaduh pasal shawl jadah-jadah' sebab aku baru nak berjinak-jinak dalam dunia ber-shawl bagai nie. Aku memang tidak bertudung tapi tidak ada salahnya kan kalau aku ingin mencuba. Finally, aku dah ada sehelai shawl selepas 18 tahun aku hidup. HAHAHAHA. Ketinggalan zaman kan! WAWAWA. Ada aku kesah? Kesah pulak aku? Aku jealous wow bila tengok kakak-kakak yang cun melecun menggayakan Shawl. And finally aku dah ade satu! Kau ado? HAHA. Tak do kann. So, check it out
(SHAWL PERTAMA SAYA)
(GAMBAR AGAK MENJENGKELKAN)

GAYA SHAWL PERTAMA DARI AKU
MODEL: WANI JEFRI. 
Lagi sekali ampun dan maaf saya ucapkan kerana keadaan gambar yang agak menjengkelkan. Almaklumlah, saya mana mampu nak pakai NIKON. HAHA. So, akhir kata! Doakanlah saya supaya bertudung suatu hari nanti. Maksud saya, bertudung dengan ikhlas kerana Allah ta'ala :)
JEALOUS TGK AKAK SAYA PAKAI SHAWL


Thanks for reading.