Wednesday, 17 August 2011

Semua ada ubat


17 Ogos 201- KESAKITAN DUGAAN TUHAN UNTUK UMATNYA
Hey korang. What's up? Sekarang dah masuk pukul 12 tengah hari. Ops! Maaf , saya terlajak tidur lepas bersahur tadi. Almaklumlah, malam tadi tak boleh tidur uh. Kaki berdenyut-denyut. Hmm... Ingat kan, dah makin nak sembuh nie, dah tak sakit. Rupa-rupanya... jdjdqodjqpodjado~ Makin bertambah-tambah sakit pulak uii. Dugaan apa pulak kali nie kan? Nak kata aku makan bukan-bukan, TIDAK! sebab aku bab makan lah yang paling berpantang sekali. Nak kata aku kuat jalan pun bukan sebab kerja aku duduk jerr. Mungkin sebab hyper TER-melompat kowt dua hari lepas. HAHA. Terimalah balasannye. Huwaaarghh... Tapi sumpah wow! Kaki aku sakit giler babi malam tadi. Time bangun sahur pun, berdenyut-denyut! Walaweyyh (*_*)  3 biji ubat tahan sakit aku bantai time sahur 5.15 pagi tadi. Tu yang overdose sampai tak bangun tu. HEHE. Walau apa pun, aku tetap cool. Emak pun pelik tengok aku. Orang sakit menangis, tapi aku... Sakit boleh GELAAK~ HAHA. Gila kan! Ceeh... Lain orang lain terapinya. Kalau aku gelak, dapat lah cover sikit sakitnya (walaupunn sakit tahap cipan). Menangis? Heeeh! Aku tak cengeng lah nak nangis-nangis (belagak) HAHA. Aku rasa kalaau aku menangis, aku lemah so better jangan nangis. Buat malu jerr Remaja menangis kan~ Laalalalala. So yeah, pagi nie kurang sikit sakitnyer. Harap-harap dah tak sakitlah uh. Wahai kaki ku sayang, cepatlahh engkau pulih. Aku nie dah gatal nak merayap-rayap nie. Tak sabar nak ke hulu, ke hilir bla bla blaa. Ceeett...
SAKIT ADA UBATNYA

Thanks for reading.