Friday, 19 August 2011

Sedap hingga menjilat jari


19 OGOS 2011- AKHIRNYA...
Selamat berbuka puasa youalls. HAHA. Cuba teka aku makan ape berbuka tady? Jengjengjeng... Aku makan KFC. Aku ulang lagi sekali, KFC! Jyeaaah (*_*) Finally, dapat jugak aku makan ayam kentucky. Mesti korang pelik kenapa aku nampak macam jakun gila bila sampai bab KFC kan? HEHE. Mesti lah weyhh. Dah dekat sebulan aku mengidam nak makan KFC. Mintak orang ni belanja, jawapan dia 'nantilah'. Mintak orang tu belanja pulak, jawapan dia pun 'nantilah' blablablaa... Ingatkan nak lepak dekat KFC lepas kaki aku baik nanti. Last-lastnya ayah aku yang belikan. Sedaap! HAHA. Lepas ni takde lah mimpi-mimpi nak makan ayam kann. Tudiaaaq~ HEHE. Syukur Alhamdulillah.
THANKS AYAH

Thanks for reading.