Tuesday, 23 August 2011

Satu lagi pleasee ♥

23 OGOS 2011- LOLLIPOP PLEASE!
OK! Tadi duduk-duduk sambil tengok tv. Tetiba lidah nie terasa macam nak makan lolipop pulak. Alamakhaai! Dah macam orang mengandung kan~ Mengidam nak makan tu, mengidam nak makan nie, nak minum tu, nak minum nie... blablablaa. Duduk rumah biasalahkan! Membesarkan saiz badan walaupun pada hakikatnya tak besar-besaar. Maintain 40 Kg! HAHA. Cakap pasal lollipop nie kan~ Jengjengjeng... Aku teringat lollipop besar aku. Tudiaaaq  ♥ Present yang paling bermakna dalam hidup aku. HAHA. Bayangkan lollipop yang berharga RM50!! Kau adoo? Takdo kan. HAHA.
Guess what, lollipop tu still ada lagi. Winkwink... Jimat duit dan tenaga aku wow! Tak payah nak keluar penat-penat pegi beli lollipop time tengah-tengah mengidam nie (Almaklumlah, Syera kan pemalas) HAAA. Tak silap aku, isi lollipop tu tinggal 5 jer lagi. Haa... betul lahh. Ada 5. Actually, aku sayang nak makan uh. Beli mahal-mahal, takkan nak habeskan. Lagi pula itu hadiah untuk saya. Meeeeemang laahhh takut nak makan. WAWAWAA... Ntah pape ntah. Ceeet, Lepas nie aku nak jaga mulut aku dari mintak benda yang bukan-bukan. Sorry yea kamu sebab susahkan kamuu. HAHA. Okey laah. Tak sabar nak tunggu waktu berbuka puasa. Nak makan gula-gula tu sampai lebaaam.
KAMUU, SAYA NAK LAGI :/ HAHA

Thanks for reading.