Sunday, 14 August 2011

Rinndduuuuuuuuuuuuu


14 OGOS 2011- I MISS YOU GUYS LIKE HELL 
Dua entry dalam satu hari. Bukan sesuatu yang pelikkan! HAHA. Aku bosan, bosan, bosan menjalani hiduup (tone lagu) Heeh... Sejak mama pergi meninggalkan aku untuk selama-lamanya nie, hidup aku sangatlah lifeless. Sumpah aku cakap! KOSONG (0) ZERO (0) bulat jerr. Dengan kaki yang insya allah akan sembuh dalam masa seminggu nie (doakan aku yea), hidup aku hanyalah komputer, handphone, tv, novel dan sesekali menyentuh buku crew trainer aku (selepas dimarahi oleh era adik azliera) HAHA. bETUL TAK AKU KATA BOSAN!!??? Percayalah weyh. But its okey. Aku tahu ada hikmah semua nie berlaku kann~ Tuhan tu nak tunjuk bila-bila masa jer dia boleh tunjuk. Sekarang dah kena dekat batang hidung aku sendiri, dan aku berjanji akan lebih berhati-hati selepas ini. TIADA LAGI SYERA YANG DEGIL (bak kata kak salmah) Sekarang hanya akan ada SYERA YANG DEGIL SIKIT! WAWAWA. Oh well, i miss Mcdonald's Mid Valley 2 so much. Believe me! I miss you guys like hell. Yang paling aku rindu adalah tong biru yang aku panjat tue. HAHA. Aku nak babap diaa bila aku masuk kerja nanti.HUHUHU. Hmm... Aku rindu korang lahh. Especially mereka-mereka yang banyak menyokong aku. Kembar aku, BFF aku, abang-abang aku, kakak-kakak akuu, adik-adik aku member-member dan tidak dilupai makcik yang sentiasa dihati ku. Thanks sebab amik berat dekat Syera yea. Kalau korang baca post nie kan, Syera just nak cakap THANK YOU SO MUCH to all. Budi baik korang tuhan jer yang dapat balas. May Allah bless youu guys yea. Syera janji lepas nie taknak noty-noty lagi. HEHE. Btw, barang yang paling berharga dalam hidup aku telah menghilangkan diri. OMG! Dugaan apa lah pulak kali nie kan. Ya Allah, pertemukan lah aku dengan barang itu ya Allah. Aku tak sengaja menghilangkannyer kerana terlalu sibuk dengan pengkebumian mama hari tu. Aku tahu ianya ada dalam rumah nie. Just aku tak sure dekat mana aku campakkannya. Berikanlahh aku kesenangan untuk mempertemukan barang itu. Aminn! Moga tuhan perkenankan doa ku ituu. Ermm... Nampak gayanyer sampai disini aje lah. Kaki dah kebas duduk lama-lama depan PC nie. Sebelum saya mengundurkan diri, saya just nak cakap yang saya RINDU KORAAANG SEMUA.
45 KALI CIUM BILA JUMPA NANTI YEA :)

Thanks for reading.