Tuesday, 16 August 2011

PERIHAL TANGAN

16 OGOS- KISAH BENARR
Okey... Now aku nak story pasal tangan aku. Disebabkan aku bosan, so suka hati aku lah nak post pasal apa kan~ HAHA. Hmm! Aku terpaksa akui yang tangan aku memang tak boleh duduk diam. Statement ini telah diakui oleh semua orang. Tahu tak, SEMUA ORANG! Tangan aku memang gatal. Tangan aku memang kuat. Tangan aku memang suka pegang-pegang barang-barang dekat kedai. Tangan aku memang tak boleh duduk diam. Senang cerita kan~ Tadi aku kena marah sebab kopek kulit kaki aku. Heeh... luka dah kering kan. Memang sangap lah nak kopek. HAHA. Panas telinga aku kena bebel dengan mak (nenek aku ler) tady. Potpetpotpet. Aku diamkan ajer weyh. Tak baik melawan cakap orang tua kan (anak mithali lah katakan) Tapi ada betulnya jugak. Kalau dok kopek jer, bila masa nak baik. HEHE. Tapi serius aku cakap tangan aku memang tak boleh diam. Dah kopek sikit, nak kopek banyak pulak. Pastu terus meng-kopek dan terus men-kopek (aku tidak mencarut yea) HAHAHA. Dulu pun aku memang selalu kena sound dengan arwah mama Khaty. Heeh... Dah tangan aku memang tak boleh blaah kan. Dok sibuk picit jerawat sampai tinggalkan kesan. Kalau aku jadi ibu pun, bila tengok anak aku picit jerawat, memang aku membebel lah macam ceramah agama setiap khamis dekat TV1. Tapi kan, memang ada kebaikan nyer punn arwah mama bising dekat akuu. Tengok muka aku sekarang. Banyak perubahan dari dulu wow. Kalauu tengok muka aku dulu... Ceeetttt!! Tak sanggup nak ceritaa. Syukur alhamdulillah. Thank you mama *_* See! Kan betul aku kata. Tangan aku memang tak boleh diaam. Kalau pergi shopping plak. Semua benda nak pegang sampai kena sound dengan orang kedai uh. Aku ingat lagi dia kata ape; "Sume benda kau pegang kan. Beli nya tak! Hai kalau semua customer macam kau, tutup kedailah aku" Haa... kerekk kan mamat tue. Nasib lah kau hensem. Acececeeh. HAHA. Lagi satu, tangan aku nie memang gatal. Suka pegang-pegang orang. Tak kiraa lah secara halus atau kasar. Tahu tak penyakit ketam? AHAHA. Sepit macam ketam. Yeaahh... Aku memang suka cubit orang. HAHA. Tapi kan aku cubit tak sakit pun. Stock geligeli jerr. Nak try? HAHA. Tak payaah lah. Kau bukan insan terpilih nak rasa cubitan aku. Lalalala... HAHA. Ceeeh... Tangan oh tangan~
HAND OH HAND

Thanks for reading.