Monday, 15 August 2011

Penyakit gila dah datang


15 OGOS 2011- MEROYAN!
Ok fine! Aku suka blog aku sebab ni blog aku. Takkan aku nak suka blog korang pulak kan. Aku suka blog korang tapi aku lebih sayang blog aku walaupun blog aku buruk. HAHA. Faham tak faham? (dlm intonasi kelantan) WAWAWAA. Entry ke 3 dalam sehari. Semuanya perkara biasa bagi aku yang giler merepek nie. Apa lagi nak buat kan. Duduk depan PC nie meroyanlah sorang-sorang. Haa... MEROYAN? Dah lama tak guna words nih uh. Sejak "bersara" dari bekerja nie, aku dah jarang sebut perkataan nie. Ok fine! Perkataan MEROYAN tu akan jadi official words dalam blog aku nih haa. Sukaa tak? HAHAHA. Apa lah aku merepek nie laabuuu. Bestnya kalau dapat jumpa Labi. Lalalala. Oh man! Adik-adik aku dah balik rumah. So, takde lah terasa sunyi sangat kan. So now, Aku nak layan youtube dekat handphone akuu. Best taau~ HAHA. Hmm... Dulu kan online free ajer, tapi sekarang dah kena bayarr. Menyiraap bhai! Apa punya wireless lah nie. Kenapa tak boleh detect handphone aku yang canggih manggih tuue. Dulu boleh, sekarang bila sesak-sesak nak guna, dan-dan tak boleh. Apa laah nasib diriku yang malang oh tuhan. Tak boleh bersenang-lenang~ HAHAHA. Dulu punya lah senang, duk golek-golek atas katil pun boleh online. Tapi sekarang kena merangkak ke PC nie barulah dapat online. Nak nangis lah camnie. Huwarrrghhh (-.-)  Wahai Encik Dlink wayarlesss, Tolong lahh saya. Saya nak online sambil menikmati tilam dunlop saya. Guling-guling sambil sedut air strawberry (bajet-bajet tak puasa) HAHA. Kan seronooooook?? Hehh... Aku dah mula merepek dah nie. Sebelum aku jadi gila, baik aku offline dulu. Nak tidurr plus layan youtube. Lagu Maher Zain dapat membuatkan aku lena~ HAHAHA. Okey lah. Chau sin chiiiiii
MEROYAAN LAH KAU SYERA

Thanks for reading.