Tuesday, 16 August 2011

Memories


16 OGOS 2011- KU MENUNGGU
Ouh hai, Haa... Hai! Selamat pagi satu Malaysia. Yeayy yeayy (gaya minah rock) Betul kan sekarang still pagi? Jangan ingat aku tidur sampai tengah hari yea. Aku dah lama bangunn. Dah sarapan dah pun. Ops! HAHA. Gurau jerr. Hmm... First off all, aku nak canangkan disini bahawasanyer aku dah tukar lagu blog aku. Ha'ah... Tukar lagi! Dah memang hobi saya main tukar-tukar lagu nak buat camne kan. Kalau boleh setiap hari saya nak tukar uh. HEHE. PERHATIAN! Tangan saya kan gatal~ Lalalalaa. Ouh, like usually, adik-adik aku semua tak pergi sekolah. Untunglah kan~ Baru sehari sekolah, dah cuti balik. Esok pun cuti lagi. Nuzul Al-Quran KATANYEERRR. Hehh... Apalah nak jadi dengan budak-budak zaman sekarang kan (macam lah aku nie budak-budak zaman batu) WAWAWAA. Ekh, ekh... Alhamdulillah! Kaki aku dah boleh dikira fully recovered tau. Dah boleh jalan laju 'sikit'. Tak sabar nak berlari wow. HEHE. Ayah kata, as long kaki aku tak baik sepenuhnya, aku TAK BOLEH KERJA. Dengar tak! TAK BOLEH KERJA! Kalau degil, berhenti terus katanyer, Berhenti? OMG OMG OMG OMD OMD! sshsgdbndnmekekdjsjsndhe~ Tetiba kepala otak aku blank seketika bila ayah cakap pasal berhenti kerja. Huwarghhh... Tak mau! Tak mau! Tak mau! Saya tak nak berhenti. Saya sayang kerja saya. Masyuuk bhai! AHAHA (mata duitan kan) Nak tak nak, kena lah dengar cakap ayah. Tak boleh ingkar sebab aku cuma ada ayah sorang jer. Sekarang semuanya ayah. Dengar cakap ayah, hormat ayah, sayang ayahh. Hmm... Kalau nak tunggu baik SEPENUHNYA, raya nanti lah baru dapat kerja. Yahhhoooooo... Kerja time raya! Bertambah-tambah kaya lah (semakin menjadi-jadi mata duitan nyer) HAHA. Takde lah. Aku bercanda sahajaa~ Korang doakanlah aku cepat baik SEPENUHNYA uh. Aku dah sangap giler babi nak kerja niee (perbandingan tak dpt rokok setahun) Sumpah aku rindu~ Rindu nak tottettotet kaunter tu, rindu nak draw ais krimm, rindu nak panjat tong biru tu lagi, rindu nak closing dan bikin huru hara, rindu nak gaduh dengan kawan-kawan, boleh dikatakan rindu semuanyeeer laahh. Nak nangis lah camnie!! Huwarrrghhhhhh... HAHAHA
KENANGAN TERINDAAH

Thanks for reading.