Tuesday, 16 August 2011

KEMBAR TIGA


16 Ogos 2011- KEMBAR MEMANG SUKA GADUH KER?
HAHA. Entry kali nie saje je nak menyakitkan hati kembar aku. Ceet... Untuk pengetahuan korang. Aku ada kembar. Kembar tak seiras langsung. Percayalaah~ Memang tak seiras langsung. HAHA. Kiranya kiteorang nie tiga serangkai lah. Macam belangkas! Satu McD tahu pasal benda nie. SYERA, AFIQ, SHAMSUL (SAS) HAHA. Kiteorang memang rapat. Sejak kes pakej tiga sahabat kena chicken pox uh, persahabatan kiteorang menjadi semakin umpphh... Sampai ade yang sentap~ Opss! HAHA. Sorry to say lah kan. Aku sayang kembar aku. Jangan rampas dorang dari aku yea. Walaupun salah sorang akan tinggalkan aku tak lama lagi, aku harap hubungan persahabatan nie akan berkekalan hingga ke akhir hayaat. Hee...  Tapi seriusly lah kan, semenjak dua menjak nie, dimana ada syera, disitu ada shamsul dengan afiq. Dimana ada shamsul, disitu ada syera dengan afiq dan dimana ada afiq disitulah ada shamsul dengan Syera. Haaa... Pakej kan. Sampaai manager pun bising pasal jadual kerja. Asyik nak sama jerr. HAHA. Sorry bos! Kiteorang tak demand okey. Tapi kalau selalu bersama pun best gak. HAHA. Oh semalam main mesej dengan afiq. Check it out

AFIQ: ASSALAMUALAIKUM SYERA.
SYERA: WAALAIKUMSALAM AFIQQ.

Tiit tiiit... Mesej baru masukk. Aku tengok si Shamsul mesej akuu.

SHAMSUL- HAI SAYANG.
SYERA- HAI SAYANG-SAYANG.
SHAMSUL- HAI SAYANG-SAYANG-SAYANG
SYERA- AKU LEMPANG KAU KARANG SHAMSUL. SETIAP KALI AKU SMS DENGAN AFIQ, MESTI KAU ADA KAN. HAHA.

See! Ade chemistry kan~ HAHAHA. Dok layan budak 2 orang nie, sampai kol 3 pagi pun aku tak tidur wow. HAHA. Tapi best lah! Bak kata adik aku; Untung kau Syera ramai orang sayang. HAHA. Kau jelous lah tuuu. WAWAWAAA. Malam nie pun sama gak. Mesej Shamsul kena pakej sekali dengan Afiq. Baruu adil katanyeeerr~ Weeee
SAYANG SERIBU KALI SAYANG

Thanks for reading.