Thursday, 18 August 2011

KAWAN BIAR BERIBU


18 OGOS 2011- ASAL RAPAT JER COUPLE! HALAMAK -.-
Mood: Bikin panas ajer. Okey! Now, nak story sikit pasal istilah RAPAT. Bagi aku perkataan rapat tu ada banyak makna. Rapat sebagai kawan baik, rapat sebagai adik dan abang, rapat sebagai boss dengan pekerja dan blablablaa. Istilah rapat tu memang luas. Tapi kenapa ada orang mensalah ertikan (maaf! Perkataan sendiri) perkataan rapat tu bila aku rapat dengan seseorang???!! Ohh~ asal rapat jer, COUPLE lah yea. Adoyai ^^ Kenapa senteng sangat fikiran korang ekh? Dah menjadi lumrah hidup manusia, in real life kena ada sahabat. Sahabat are everything. Ada orang cakap; Cara aku berkawan seperti memberi harapan~ OMG! Harapan? Harapan apanya? Setakat balik sama-sama, lepak minum sama-sama, tengok wayang sama-sama... BAGI HARAPAN KE TU? Rasanya TAK KAN. Aku takde lah sampai nak cakap Iloveyou, Iloveyou bagai. Takde pulak nak comolot, kiss kiss pipi sumee. Haaa... Yang tu barulah kasi harapan! Harapan setinggi gunung. Walaweyhh... Be matured okey. Aku berkawan dengan semua orang. Aku terpaksa mengaku yang member-member aku lebih ramai lelaki dari perempuan. Aku sendiri pun tak tahu kenapa budak-budak perempuan tak nak kawan dengan aku. Mungkin sebab perangai aku yang tak berapa nak ayu ni kowt. HAHA. So, tolong faham okey! Cara aku berkawan lain dengan cara korang berkawan. Mungkin korang rasa cara aku berkawan tu seperti aku memberi harapan dekat korang tapi bagi aku TIDAK~ Aku layan semua kawan-kawan aku sama rata. Insya Allah, kalau aku ada boyfriend nanty pun, aku akan treat korang sama rata sebab takde beza pun kawan dengan boyfriend atau istilah lainnya teman lelaki. Betul tak? Dua-dua manusia. Dua-dua ada hati dan perasaan. Dua-dua pun aku sayang. So, adilkan!!  Pasni, please think positive yeaa. Jangan gaduh sebab aku. Jangan tarik muka sebab aku. Jangan buat story yang bukan-bukan sebab aku. Jangan bermasam muka sesama sendiri sebab aku. Jangan touching sebab aku. Jangan sentap sebab aku. Jangan berebut sebab akuu dan jangan jangan jangan...
JANGANNNNNNNNN TAU!

Thanks for reading.