Saturday, 27 August 2011

Kau ada, dia pun nak jugak

27 OGOS 2011- KAU ADA? AKU PUN ADA! WHATEVER
EDISI- KAU ADA, DIA PUN NAK JUGAKS!! Waah! Jersey Malaysia lah. Warna kuning lagi tuw. Hmm, Saya sebenarnya nak beli jersey Malaysia warna biru tapi tak jadi laah. Gituu kan. Kelaaaas kau Maria~ Sayaaaaangnya korang kan! Sume benda nak sama. Suka tengok korang happy (Macam pernah ku dengar ayat ini, tapi dimana yea? HAHA) Lu pikirlah sendiri. Actually, aku nak story pasal baju raya aku. Nak tahu rahsia tak, adik aku si Wanie ni pun beli jersey yang sama dengan akuu wow. Jersey Malaysia warna kuning hitam uh. Heeh... Sibukk jer kan! LALALALALA. On the way to have the same shirt is my little brother, Al-Amin Jefri. Lepas nie boria laahh. Boleh masuk pertandingan nasyid bola. HEHE. Nasib si Bubu tak pakai baju... Kalau tak~ Nahaas nak cari untukk dia sekali. Meeeeeowww :D HAA... Sememangnya pakai baju sama sudah menjadi trend aku dengan adik aku si Wanie Jefri. Takde benda nak pelik puun. Baju kurung sama, t-shirt sama, blouse sama dan kadang-kadang seluar jeans pun sama. Nasiibbb baik seluar dalam dengan baju dalam tak sama. HAHAHAHAHAHA. Almaklumlah, saiz lain-lainn. Ceett... Seronok sebenarnya pakai baju sama nie. Hari tu time jalan-jalan dekat Mid Valley, kiteorang menjadi perhatian ramai sebab pakai baju black+red squares sesama. Kelaaaaz kan! Dah macam artis. Ada mulut-mulut comel yang cakap kiteorang kembar dan ada jugak mulut-mulut jubo yang cakap kiteorang beli baju 'buy one free one'. Ceeeh... Kalau ya pun beli satu percuma satu, apa salahnya! Aku bukan mintak duit kau pun kan. PFFFTTT! So, yeah! Walaupun kami berdua selalu gaduh, Its okey sebab forever we are sibling


So, apa macam? Jangann jealous la yer. HAHA. Kbai.
NOTAKAKI: AYAT YANG ATAS SEKALI TU, SAYA PINJAM AYAT MANAGER KESAYANGAN SAYA. HAHAHA


MALAYSIA BOLEHH!

Thanks for reading.