Monday, 15 August 2011

Kantoi sudah.

15 OGOS 2011- ASTAGFIRULLAHALAZIM.
Ya Allahuakbar! Masya Allah! Ya rabbi! Aku sudah terkantoi menjadi stalker. AlamakK! Mana nak letak muka nie. Adoyaai -.- Macam mana bole kantooi nie?? (dah post dekat entry lagi mau cerita) HAHA. Untuk pengetahuan semua orang, SAYA BUKAN STALKER LAH. SAYA CUMA MENGAMBIL BERAT SAHAJA. Walaweyh... Hebat kan~ HAHA. Kak fyna telah membuat press conference di blog nya mengatakan bahawasanyer aku nie KECIK! HAHA. Mana ade kicik lah, remaja oke. HUHU. Syera rinduu akak. Ingat tau! 45 kali cium bila jumpa nanty. HAHA. Oh yeah! Tadi BFF aku baru text. CONGRATULATIONS AWAK! Akhirnya awak berjaya jugak exam tu. Tak sia-sia saya membebel dekat awak semalam kan (takde kena mengena) HAHAHA. Tak lama lagi pakai tie laaah kan. Ok fine! Aku jealous. HAHA. Takde lah gurau jerr. Dah rezeki dia. Aku doakan dia berjaya untuk masa-masa akan datang. Jangan lupa KFC yea. WAWAWA. Hush... hujan lebat giler dekat rumah aku nih haa. Ngeri aku! Dah la semua tidur kan~ Hmm... Chau dulu laah. Kang kena panah petir plak online hujan-hujan nie.  Assalamualaikum :)
LAYANKAN AJE LAH!

Thanks for reading.