Monday, 22 August 2011

Ini untuk pakwe lamaa


22 OGOS 2011- TO ENCIK EX-BOYFRIEND
Ohkey done! Blog dah superb (perasanlahaai) HAHA. Tadi chatting dengan ex-boyfie yang sumpah macam hareem. Sorry to say lah kann~ Macam hareem pun, dulu aku jugak yang gila-gila kan kau. HAHA. Ceettt... Tu dulu okey. Masa zaman jahiliah aku. Zaman yang aku bangga-banggakan sangat. ADA BOYFRIEND ITU COOL. TAKDE BOYFRIEND ITU SUCKS. Whateverr! Kurang bercakap membuatkan aku terlebih menaip hari ini dohh~ Kalau aku nak bercakap pun, nak bercakap dengan sape kan? Dengan dinding? dengan monitor? Walaweeyh. Lifeless gilerr. Back to stories~ Tadi gaduh dengan Encik Ex-Boyfie. Alaah... Gaduh-gaduh sayang. HAHA. Suka leertuw! Wee... Almaklumlah dah lama tak jumpa plus chatting kan. Erm... He said he still love me! Apakejadahnyakaucakapmacamtuhah? AHAHA. Pergi mati dengan kau punya love-love doh. Aku dah tak pandang sume tu. Dulu boleh lah kau guna ayat berjela-jela jiwang ya rabbi, tapi sekarang... Aku nak muntak dengar sume tu. HAHA. Aku dah dewasa (tapi masih muda) and aku dah boleh fikir yang mana cinta sejati dan yang mana cinta berdasarkan nafsu. Aku tak nak tertipu dengan permainan kau lagi. Kau perli lah aku berapa juta kali yang kau mahu, aku still dengan keputusan aku. AKU TAK NAK DEKAT KAU DAH! Kan lagi bagus kalau kita jadi kawan jer~ Takde lahh nak jealous-jealous sume kan. Lagi pun sekarang ni, aku takde masa untuk cinta. Bercinta dengan kerja aku lagi bagus. Perut kenyang, kocek penuh, hati riang. So yeah... ayat kau "UNTUNG LAH YOU RAMAI YANG SAYANG", "UNTUNGLAH YOU DAH ADA BOYFRIEND BARU", "UNTUNGLAH YOU DAH MAKIN HOT SEKARANG" tu sumeee aku tak pandang. Memang untung pun jadi akuu. Kau jealous pahal? Kchaaw.
UNTUNGLAH KAU ASYIK KENA GAME JE.

Thanks for reading.