Tuesday, 16 August 2011

Dah jumpaa dah~ YEAY

16 OGOS 2011- REZEKI KAU LAH SYERA
Hey. Selamat malam semua. Jumpa lagi kita kan~ Tadi kan dah cakap kalau panjang umur, kita jumpa lagii. Maknanyer panjang umur lah nie. HAHA. Aminnn! Ekh, just nak share berita gembira. Aku dah jumpa beg domo domo aku. Domodomo domodomo! Huwarghhh... Ingat tak entry aku yang lepas? alaa yang aku story pasal barang hilang tu. Gotcha! Now aku dh jumpa dahh barang tuee. Alhamdulillah (sambil menadah tangan) Actually aku tak kesah sangat pasal beg tu, just isi yang terkandung kat dalam tu buat aku tak tidur malam if hilang. Nak tahu tak apa isi dia? KAD TOUCH N GO YANG STILL MEMPUNYAI BAKI SEBANYAK RM100, EARPHONE, LIPBALM and yang paling penting dan penting dan penting sekali JAM BABY-G KESAYANGAN AKU. Oh man! Kalau hilang jam tu, memang aku akan menangis 130 hari lah nampak gayanyer. Percaya tak percaya? Tak percaya sudahh. Lalalala. AHAHA... Jam tu dah macam nyawa aku wow. Nasib laah aku tak bagitahu pemberii jam tu bahawasanyer jam yang dia kasi tu dah hilang. Kalaau taak... Lu fikirlah sendiri. HUHU. Sekarang dah jumpa balik kan~ So, disini saya maklumkan bahawasanyer JAM SAYA SUDAH DIJUMPAAI (dalam nada berlagak) HAHA. Sorry abang -.- Syera tak sengaja wow! Kelam kabut sangat hari tu sampai tak ingat Syera campak beg tu tang manaa! Almaklumlah, Syera kan pelupa. Nasib tadi instinct kuat suruh kemas kotak dekat bilik belakang tue. Punggah punya punggah akhirnyaa TARAAAAA~~~~~~ Jumpa sudah! Aku apa lagi, melompaaaat lah (walau kaki still tak baik lagi) Syukur! Syukurr! Kalaau tak, memang aku MC lah sampai aku jumpa jam tu balik. HAHA. Takde lah... gurau jerr. Tapi kan, seriously aku sayang jam tu sama macam aku sayang arwah mama :'( Lepas ni kena lebih berhati-hati lah kan. Especially bila tengah busy tahap gaban. Kena ingat barang-barang kesayangan kita tu dicampak ke manaa. Senang sikit nak cari bila nak guna. Hmm! Next time, think wisely yea Syera.
JANGAN MARAH YEAA 

Thanks for reading.