Sunday, 28 August 2011

Bila Syera ke pasar

28 OGOS 2011-  JANGAN AJAK SAYA KE SINI
Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Hikhoook... Nie baru lah betul-betul pagi wow. Awal kau bangun rini kan Syera~ LALALALA... Actually (bajet-bajet speaking london pagi-pagi buta nie) kan korang, aku TER-bangun lah. Aku mention lagi sekali AKU TERBANGUN! Ini semua gara-gara emak dengan wani nak ke pasar. PAAASAAAR!! OH TIDAK *_* HEHE. ndaldnakfnsiorsenf~ OMG -.- HAHA. Mesti korang pelik kenapa nama aku tak ada dalam senarai pergi ke pasar kan. Ini adalah kerana aku tidak pernah ke pasaar. HAA... Terkejut tak!! Last aku pergi masa aku umur 12 tahun. Kira lah dah berapa tahun aku tak jejakkan kaki ke aku pasarr pagi. Pasar yang aku maksudkan adalah pasar basah yang banyak ikan-ikan uhh. Kan basah. Dah lah basar, lecak pulak tu. Buusuukk -.- Korang tak payah heran lah yea, sebab aku rasa aku memang tak payah ke pasar. Bak kata arwah mama aku: Kau ada ke takde ke sama jeer (time dalam pasar dulu) Heeh... saya bukannya tak nak pergi uh, cuma hati saya tak relakan saya pergi. HAHA. Boleh macam tue? heee
SAYA TAK PERGI PASAR NIE


TAPI SAYA PERGI PASAR YANG INI
Apa macam? Okey ape kan~ Carrefour dengan Giant pun ada pasar jugak. HAHAHA

KELAAAS KAU SYERA!



Thanks for reading.