Thursday, 25 August 2011

BFF LELAKI? APA SALAHNYA


25 OGOS 2011- TAK BOLEH ATAU PURA-PURA TAK BOLEH?
Holla Malaysia. Bajet-bajet jer macam satu malaysia baca blog aku nih. HAHA. Hari ni aku bangun awal daripada biasa. Bangun awal tapi update blog lambat. Sebab apa? Sebab bangun-bangun tidur jer terus mengadap si televisyen. Hawaii Five O'~ Kelas kau Syera. Tengok cerita investigation. HEHE. Niat dihati mahu menjadi penyiasat apabila dewasa nanti, tapi aku tahu~ Itu hanyalah angan-angan belakaa. HAHA. Mood rajin aku untuk berblogwalking sudah mari. So, aku pun usha lah blog-blog jiran tetangga aku. Ok fine! Aku sudah menjadi semakin addicted dengan dunia berblogging. Facebook, twitter, tumblr dan blablabla tu sume aku dah tak pandang sangat dah. More to blog sekarang niee~ Hmm... Usha punya usha punya usha, aku terbaca satu entry dekat blog mamat cun nie. Entry dia berbunyi: LELAKI DAN PEREMPUAN TIDAK BOLEH BERKAWAN BAIK! fskhugjddhfnbvhfud~ WTH! HAHA. So, disini aku nak membangkang entry dia tu sebab aku tak setuju dengan pandangan dia sebab KAWANAKUSEMUALELAKI!! Hope mamat cun tu baca lah ekh!
*Pada pandangan aku (aceecececeeh) Apa salahnya perempuan berkawan baik dengan lelaki uh. Aku rasa okey je bila ada BFF seorang lelaki. BFF tu bermaksud *BEST FRIEND FOREVER* okey bukan *BOY FRIEND FOREVER* HAHA. Aku cakap OKEY sebab kebanyakkan kawan aku semuanya lelaki. Ekh, kebanyakkan ker? Aku rasa macam semua jerr. WAWAWA. Ops! Statement panas! HAHA. Aku mengaku aku suka kawan dengan budak lelaki. Budak lelaki best! Tak suka gossip, tak suka mengumpat, tak suka jaga tepi kain orang dan sebagainya. Tak percaya? ADAAKUKESAH! HAHA. For me, selagi lelaki tu mampu hormat kita sebagai seorang perempuan, pandai jaga batas pergaulan it's okey lorh~ Aku rasa ramai je perempuan dekat luar sana uh yang ada BFF lelaki dan selalunyanya BFF lelaki lebih memahami diri kita dari boyfriend kita sendiri. Setuju nggak? Kalau setuju, sila angkat kaki. HAHA. Bagi yang ADA BOYFRIEND tu, susah sikitlah nak ada BFF lelaki. Banyak risiko wow! Hati boyfriend kena lah dijaga. Kadang-kadang tu, ada yang nak jaga hati kekasih sampai terpaksa putus kawan dengan BFF sendiri. Pfffttt!! Alamakhai! Buat si boyfriend, JANGANLAH OVERJEALOUS OKEY~ Asalkan girlfriend korang setia dekat korang, it's fine for them to have a boy friends. Jangan cepat melatah! Kalau takut sangat kes curang berlaku, suruh jer boyfriend korang tu kawan sekali dengan BFF lelaki korang tuh. Tapi AMARAN~ JANGAN SAMPAI ADA ISTILAH KAWAN MAKAN KAWAN YEA. So, my conclusion is KAWAN JE LAH DENGAN SEMUA ORANG. Kbai *_* haha
FRIENDS FOREVERR


Thanks for reading.