Monday, 15 August 2011

Berblogwalking??!!


15 OGOS 2011- JALAN-JALAN CARI PASAL
Heylaa. Tadi aku berblogwalking. Jalan-jalan usha blog orang. Sumpah takde kerja kan. Pegi dashboard blog pastu aku pun click lah blog-blog yang aku pernah follow dimasa zaman keaktifan berblogging dulu. Semangat nie nak stalker blog orang. Click-click, BLOG NOT FOUND. Click lagi... UNTITLED. Aku tak berputus asa weyh. Terus meng-click dan akhirnyaa... BLOG TIDAK DIJUMPAI! Walaweeyh, korang buat blog untuk didelete ker? Alamakk!! Rugilah camniee. I mean rugilah korang, untung lah aku (ayat budak McD) HUHU. Aku dah bersusah payah click blog korang last-last korang delete. Apa ke jadahnyer? HAHA. Aku baru nak stalkerr code bar lagu korang. Haiyoo... Oh yeah! Memang sekarang trend TAK LETAK LAGU DEKAT BLOG EKH? Erm... Kenapa ekh? Tak meriah laah uh takde song. Tak boleh nak nyanyi-nyanyi. Lalalalalaa.... Tapi kan, aku suka bukak blog kakak-kakak akuu. Sape lagi kalau bukan si Syafinah ngan Annisha tu. Percayalah weyh! Blog dorang memang BEST wa cakap sama luu. Hari-hari mesti ada entry. Sorry to say lah kann~ Aku memang suka stalker blog dorang. Almaklumlahh... Aku kan suka "mengambil berat" WAWAWAA. Ops! Sorry kak. Syera guraau jer. Rindu akak. 45 kali cium untuk kakak berdua nanti yea. HAHA. Ermm... Sekarang baru pukul 1 petang tapi aku rasa macam baru pukul 10 pagi uh. Lambatnyer masa berjalan kaan~ Cepatlah pukul 2, cepatlah pukul 3 dan cepat cepatlah berbukaa. Tak sabar nie nak makan sedap-sedap. HAHA. Makan jer ingat kan aku niee. Tak padan dengan kecik. Haa... Ni lagi satu isu nie! Kenapa kalian semua suka memanggil saya budak kecik? SAYA DAH BESAR YEA. DAH REMAJA TAPI BELUM DEWASA LAGI. Haa... Fikirlah fikirlahh. Tapi budak kecik kan comel, makna nyer aku comel lah kan. HAHAHA (sambil tergelak berguling-guling diatas lantai) Perasaan lah kau Syera! Malam semalam handphone aku memang huru hara tahap maksima. Semua dok SMS aku. Aku apa lagi kan~ dok merepek+ merapu+ meroyan lah dengan dorang. Lagi-lagi dengan si Shamsul. Winkwink *_* Memang dah merepek tahap gila babi dah semalam. Dengan bersayang-sayang, dengan berawak-awak. Euww... Tolonglahh Sam! HAHA. Tapi sumpah memang aku happy malam tadi. Thanks korangg sebab teman aku sampai aku tertidur. Kesiaan kan! Tunggu aku reply sms last-last aku yang tertidur dulu.Takpe-takpe... Malam nie sambung lagi oke dengan tajuk yang baruuu. HAHA. Chaw dulu laah. Jumpa di next entry oke. BYE.
1,2,3 KE BABOOOOOM!



Thanks for reading.