Tuesday, 23 August 2011

Ayam yang hebat

23 OGOS 2011- BLOGGER MATANG.
Heyloo, heyloo, heyloo... Assalamualaikum dan selamat tengah hari semua. Pejam celik pejam celik, hari nie merupakan hari ke 23 kita berpuasa. Cayalahh kepada mereka yang berpuasa penuh tu. Kepada yang terkurang bilangan hari berpuasanya, takpe! takpee! Boleh cuba lagi tahun depan. HAHA~ Hmm... Masa aku bangun pagi tadi, hujan sumpah lebat giler. Aku apa lagi~ sambung tidurr lah kan. HAHA. Pukul 9.30 pagi barulah aku terasa nak bangun. Celik-celik mata terus berfacebook, berblogwalking dan beryoutube. Sumpah takde life kan -.- HAHA. Usha-usha blog orang tiba-tiba aku terpanggil untuk ke blog yang lebih matang seperti blog si Ayeem Ayam tuh. Walaweyh... tergoda aku tengok blog dia. HAHA. Sumpah cool giler! Alangkah indahnya jika blog aku macam dia~ TARAAAAA... (hanya angan-angan belaka) HAHA. Serius weyh aku cakap... blog dia memang best. Tak macam blog orang lain yang duk sibuk jaga tepi kain orang, maki hamun tak tentu pasal, emotional sepanjang hari dan blablabla (aik, macam blog aku jer) HAHAHA. Lepas nie kan, aku rasa aku nak follow blog-blog yang boleh memberi aku inspirasi untuk berblogging supaya aku boleh jadi macam dorang. Sekarang baru aku tahu kenapa follower dorang beribu-ribu. Dorang takde pun pungpangpungpang macam murai tecabut ekor, dorang just tulis apa sahaja info yang dorang rasa menarik untuk pembaca. So, lets learn from the best persons. Apa yang baik kita ikut dan apa yang buruk kita tinggalkan
MULA BELAJAR DARI SEKARANG

Thanks for reading.