Thursday, 25 August 2011

Asyik nak untung jer!

24 OGOS 2011- UNTUNG SYERA RAMAI ORANG SAYANG!
Selamat malam semua. Nak story sikit pasal ayat kegemaran ramai nie "UNTUNGLAH SYERA RAMAI YANG SAYANG" Ok fine! Seriously aku sentap bila dengar ayat tu. Bukanlah aku nak membangga diri bila ramai orang sayang aku. It's just that aku tak suka ayat tu. SUMPAHAKUTAKSUKAAYATTUE!!! Please~ Tolonglah jangan mention ayat tu lagi. Aku tahu ramai yang sayang aku dan aku pasti orang yang sayang aku tu pun sayang dekat kalian jugak. Jangan lah guna ayat "UNTUNGLAH SYERA RAMAI YANG SAYANG" Aku rasa macam diperli wow! Hati perempuan kan lembut (dah keluar ayat power dia) HAHA. Takde lahh~ Apa kata kalian cakap "UNTUNGLAH KITA SEBAB RAMAI YANG SAYANGG" Kan laaaaaagii afdal bila didengari. KITA~ Kita kan bermaksud semua! So, manusia kan saling sayang-menyayangi. Tak salah kann kawan-kawan (*_*) HAHA.
UNTUNG TAK UNTUNGLAH

Thanks for reading.