Saturday, 20 August 2011

ARWAH MAMA :(


20 OGOS 2011- MISS YOU MOM :(
Hey semua. Sorry sebab lambat update blog hari nie. Takde mood laaweyh. Hmm... Tadi kiteorang satu family pergi menziarahi kubur mama di Kota Damansara. Hell yeah! Walaupun kaki aku still tak baik lagi (jalan tengkot- tengkot) aku gagahkan jugak untuk pergi melawat pusara mama. Gila arh! Kaki aku sakit ya amat kowt time balik tady. But takpe lah kan! Asalkan aku dapat ke kubur mama, aku gembira dan bahagia. Okey~ Masa pergi tadi sumpah rasa tenang dan damai sangat. Air mata tidak berhenti-henti mengalir dari mataku. Aku sebak, sedih sangat bila teringatkan segala pengorbanan mama dekat kami 3 beradik. Mama sentiasa ada dalam ingatan aku walau dimana pun aku berada. Aku bersyukur kerana Allah memberi aku seorang ibu yang begitu memahami aku. Walaupun aku hanya dapat menjalani kehidupan suka duka aku bersama mama selama 18 tahun, aku tetap redha dengan pemergiaannya. Aku tahu Allah lebih menyayangi mama. Semoga roh mama ditempatkan dikalangan golongan-golongan yang diredhai Allah. Amin!
AL-FATIHAH BUAT ARWAH MAMA.

Thanks for reading.