Wednesday, 11 May 2011

Tolong laweyh -.-

11 MAY 2011-SENYUM TIDAK MENGAMBARKAN APA-APA
Selamat malam bloggers. Jumpa lagi kita dimalam Rabu nie kan. Erm... Sumpah aku pening melayan kerenah manusia-manusia disekeliling akuu. Aku sayang korang sume, tapi kenapa korang buat aku camne ekh?  Yang sorang asyik nak merajuk jer, yang sorang pulak sarcastic ya amaat, yang sorang lagi nie asyik nak sentap ajer dan yang paling aku tak suka perangai suka memaksa. Hehh... Takde life ker suka memaksa orang! Aku pening tahu takk. Nak fikir mama aku sakit lagi, duit yang semakin berkurangan lagi, nak fikir samaada nak sambung belajar ke edokk and now nak fikirkan problem aku ngan korang lagi. Walaweyhh -.- ingat aku robot kerr? Ingat aku transformers ker takde perasaan? Please lahh!!! Tolong jangan nak merajuk jer dengan aku walaupun aku tahu memang salah aku, tolong angkat bila aku call, tolong reply bila aku mesej and and tolong jangan nak paksa-paksa aku ikut kehendak korang. Aku bukan lembu yang dicucuk hidung okey. Haih, lepas sorang sorang buat perangai. Adooyy... Kenapa hidup aku sangat-sangat complicated sekarang nie? Sumpah aku sedihh. Sedih bila fikirkan korang semua. Kan best kalau aku dapat jadi macam Syera yang duluu. Erm -.- Actually aku yang bodoh! Sibuk dok fikir hal orang jer sampai masalah sendiri tak dipedulikan. Bodoh lah kau ni! Arghhhhhhh.... Aku stress. Aku tensionn. Kalau hari-hari macam nie sumpah aku boleh jadi gila. Korang suka lah kan tengok aku jadi gilerr. Kadang-kadang aku rasa macam nak lari jer dari sume nie. Biarlah orang nak cakap aku pengecut ker apa ker kan, asalkan hati aku tenang sudahh. Aku nak ketenangan yang aku kecapi dulu. Kegembiraan yang berpanjangan dan keseronokkan apabila berada dimana-mana. Cis! Mana pergi sume tu ekh? Ermm... okey fine! Sume nyer salah akuu kan. Masalah yang berlaku semuanyer berpunca dari aku. Aku kan takde perasaan. Cuba fikirlah weyh! Haiwan pun kalau disakiti, akan meraung dengan cara dia yang tersendiri, ni kan pulak aku. Manusia biasa yang dikurniakan hati dan perasaan. Aku jer nak jaga perasaan korang, habis perasaan aku nie sape nak jaga?? Kucing? Arnab? Heh -.- Sudahlaahhh.  

p/s: Sumpah aku sedih dengan perangai korang!


Thanks for reading.