Tuesday, 3 May 2011

It's May baby

03 May 2011- SELAMAT DATANG MAY!
Hey semua. Bertemu kita kembali kan. Pejam celik pejam celik, sekejap jer kita dah masuk bulan lima kan and yeah aku adalah seorang blogger yang pemalas. Percaya cakap aku nie ekh! Blog tak edit, entry baru takde. Hell man -.- Kesibukkan melanda diri. Almaklumlah crew biasa jer kan. HAHA. Takde lah. Bergurau jer dimalam hari. Errmm... Semakin hari, kehidupan aku semakin mencabar. Aku bahagia dikelilingi oleh mereka-mereka yang aku sayangi dan agak rimas dengan pelbagai kerenah manusia. Tolong jadi matang sikit boleh tak?? Gosh! Pening lah nak layan -.- Okey, just forget about it. Karang banyak sangat story morry, takut korang tersalah anggap pulak kan. Haiyaa... Disini aku nyatakan bahawasanyerr aku semakin tinggi. HAHAHA. Jangan jealous korang. Tadi aku pergi ukur tinggi aku lagi. Naik lagi 1 cm. Walaauuu 1 cm kan, I'm still happy. Winkwink *_* Kepada mereka yang keep calling me pendekkk (Anda tahu anda siapa), SAYA DAH TINGGI OKEY! HAHAHA.

P/s: Motif entry nie adalah untuk menyakitkan hati korang. HAHA.

Thanks for reading.