Wednesday, 11 May 2011

Aku tidak berdaya

11 MAY 2011- SEDIHNYERR
Okey fine! Aku menangis dengar lagu blog aku. Menangis dan terus menangis. Sumpah kau budak cengeng syera. Hehh... Macam cibai giler kan -.- Pahal aku emo sangat malam nie ekh? Tadi okey jer uh. Tergelak-gelak, terlompat-lompat, tersenyum-senyum. Ermm... Syera dah start buad perangai dah. HAHA. Gilerr arh. Ni lagu yang ketiga yang berjaya membuatkan aku menangis. Tajuk lagu dia Aku tidak berdaya by Indra Dewi Pertiwi. Dengar lah yea.

AKU TIDAK BERDAYA
Masa yang terindah 
Kini semua telah berakhir 
Karena kau berubah 
Tak seperti dulu lagi  

Sampai kapan kamu sering menyalahi hatiku 
Tak pernah kau tahu begitu sakitnya aku 
Kau anggap diriku 
Melihatku dengan sebelah matamu  

Delima untuk diriku 
Mencintaimu mengerti kamu 
Biarkanku bersalah di depan mukamu 
Selalu kau membenarkan apa katamu 
Cintamu membuatku sedih dan tak berdaya 
Namunku terlanjur cinta  

Kau anggap diriku 
Melihatku dengan sebelah matamu 
Delima untuk diriku 
Mencintaimu mengerti kamu  

Biarkanku bersalah di depan mukamu 
Selalu kau membenarkan apa katamu 
Cintamu membuatku sedih dan tak berdaya 
Namunku terlanjur cinta

Thanks for reading.