Thursday, 14 April 2011

Wink wink *_*

14 April 2011- KATA KAU 
Korang, korang *-* hari nih kan kite (aku la sape lagi) asyik kenaa bahan jerr. Seronokk sangat-sangat uh (Sambil tangan letak di bahu, mata pandang ke atas) HAHA. Walaweyh! 8 jam kerja, 8 jam la kena ejek. Dah balik pun kena lagi. Winkwink la kan *_* Kalau 10 jam aku kerja, 10 jam lahh aku kena. HEE... Tahan jer la wahai telinga oii. For your info, gua tak kesah okeyh! Asalkan lu orang bahagia sudahh lerr. Ejek lah lagi, ejek lah. HAHA. Hmm... Hari nie, aku kerja rasa macam tak kerja je. Customer tak ramai. So, kerja aku stock up jer lahh. Selsema aku semakin kritikal. Haa, nie nak storyy! Tadi aku duduk kaunter. Than, asyik nak bersin jerr. Sebab tak tahan dengan minyak wangi customer. Pastu aku pindah pulak duduk dekat fries and yeah... hingus aku asyik meleleh jer sebab keadaan dekat fries tu kan panas. Pastu, time aku masuk dalam freezerr, langsung tak boleh bernafas. Aku agaklah kan, hingus aku tu beku kowt bila masuk dalam peti sejuk. HAHA. Gilerr punya budak! Benda tu pun nak cerita. Weee... Actually, aku tak tahu nak posting pasal apa, that's why la aku merepek plus merapu plus meraban nih *winkwink* HEHE. Esok aku kembali semula ke kiosk dessert. Nak tak nak kena lah pergi kann. Walaupun hati ini berat mahu meninggalkan kaunter di dalam, tetapi apakan daya aku tetap kena pergi. Walaweyhhh ^^ JIWANG DI TENGAH MALAM. HAHA. Takde lah gurauuu je lorrhh. Duduk mana-mana pun sama jerr. Kerja tetap kerja kan. Hmm... Kak Fifi dah nak kena pergi McD Bangsar. Keseorangan lagi la Syera selama 4 hari nanty. Sedihnyerr =.= Tapi takpe lahh. Syera tahu akan ada orang yang boleh teman Syera sepanjang ketiadaan Kak Fifi nanti . Nak buat cmne. Dah tu tugas khas untuk dia, takkan la aku nak halang pulak kan. Ingat aku boss ker? HEE. All the best to Kak Fifi :)

P/s: Hari nie memang hari cuti sedunia ker? Ke korang dapat pakej cuti sesama nih? HAHA
MOOD: PANAS HATI DERR

Thanks for reading.