Thursday, 28 April 2011

Watch out !

28 April 2011- TAKE A NOTE GUYS
Assalamualaikum. Long time no see yeah. HAHA. Sorry, kesibukkan melanda diri semenjak dua menjak nie. Grr... Balik kerja terus tidur. Kadang-kadang sampai mandi pun aku boleh lupa. Kesian kesian -.- Hmm... Starting from today, I will try my best to change myself. Dah takde dah Syera yang bersikap kebudak-budakkan lagi. Kau dah besar kan Syera? Cuba jadi matang sikit. And yeah, aku akan buktikan yang aku boleh. Walaweyh... Ini bukan cakap kosong okey. Kalau aku cakap aku akan buat, makna nya aku AKAN BUAT! Actually, aku dah tak larat nak dengar mulut-mulut tempayan bergossip pasal aku. Ingat aku artis ker nak gossip-gossip? Langsi betul *_* Sebab aku, orang lain yang kena tempias nyer. And again I'm sorry. Insya Allah benda nie takkan berulang lagi. Kepada sesiapa yang terasa dengan perangai aku tuh, aku mintak maaf okey. Lepas nie, aku akan try avoid myself daripada rapat sangat dengan orang. Biar terkatup (ayat baru ker nie? HAHA) mulut korang daripada berkata-kata dan menambah dosa berbakul-bakul lagi. Terima kasih lah kan sebab bagi aku pahala. Thanks a lott. Lepas nie, kalau aku kurang bercakap, jangan pulak korang nak sibuk cakap aku sombong okey. Ini yang korang pinta, ini lah yang aku akan laksanakan. Kita tengok jeh lah nanti. Mulut manusia, mana pernah nak tutup... chaw ;)

Thanks for reading.