Thursday, 28 April 2011

Tak sabar derr

28 April 2011- ENTRY KETIGA
Hey korang. Assalamualaikum semua. Ermm... Aku masih lagi di dalam mood baru bangun tidur. HEHE. Sedapnyer dapat tidur lama uh. Almaklumlah, sejak dah bekerja nie, masa tidur aku pun dah tak tentu arah dah. Kadang-kadang tu dapat tidur 4 jam jer sehari. Kesian tak kesian tak? HAHA. Tadi hujan sumpah lebat giler giler giler uh. Sampai blackout lah kejap. Tidur dalam kepanasan aku 10 minit. Hajat hati nak merayap ke Mid Valley pun terpaksa dibatalkan atas faktor-faktor cuaca. Aku nie mana boleh kena hujan sangat, nanti confirm dapat penyakit. Sakit kepala lah, demam lah, selsema lah, itu lah ini lah... Bukan cengeng tapi antibody tak kuat bak kata ayah aku. Okey fine! Sumpah tak sabar nak gaji uh. Huwarghhh... Aku dah pokai giler babeng dah nie. Dalam purse skunk cuma cukup tambang pergi balik untuk sehari jew. Tu lah padahnyer kalau hari-hari naik teksi. Bajet kaya ker apa nie?? Hehh... Bukan bajet okey. Tapi tak sanggup nak tunggu bus yang lembap macam siput yang masuk pertandingan marathon. Sumpah takkan menang laweyh -.- Nak buat macam mana, nama pun pengangkutan awam kan. Orang yang tak sabar macam aku nie memang tak layak nak naik pengangkutan awam yang lembap macam tuh. Teksi je lerr pengubat duka lara. HAHA (ayat skema) Okey! Syera dah melalut dah nie. Grr ^^ Gaji nanti nak beli apa ekh??? Beli rumah? beli motor? beli kereta? HAHAHA. Agak-agak laweyh. Gaji pun ciputt jer ada hati nak beli sume benda tuh. Mimpi jer la kau Syera. Ermm... Gaji nanti nak joli sakan lah. Simpan sikit dalam bank dan yang selebihnyer aku belanja. Apa lagi tengok wayang je lah an. Apa guna panggung wayang yang besar dekat depan McD tuhh. Takkan nak tengok je panggung tue. Mesti lah kena tengok. Lagi-lagi banyak cerita melayu yang best-best akan keluar bulan 5 nie. Haishhh... Tak sabar tak sabar! HAHA.

Thanks for reading.