Friday, 22 April 2011

Tak perlu kata apa-apa

22 April 2011- THANK YOU
Hello hello helloooo... What a happy day huh. Walaupun kerja bagai nak giler kan, aku tetap happy. Walaweyh *_* Kan best kalau aku boleh stop kan masa . Apa motif aku nak berbuat demikian? Erm, mungkin sebab aku tak nak hari ini berakhir kowt. Kerja pun macam rilex jerr. Haa... Nie nak story sikit. Tadi kan aku buat benda yang tak pernah aku buat sepanjang aku kerja dekat McD. Main airrr -.- HAHA. Seronok banget doh! Hari-hari main air camni kan best. HEHE. Erm, Hari nie hari mengutuk sedunia ker? walaupun hari nie aku kena 'bahan' teruk dengan mereka (terutamanya si 'F' uh), aku tetap senyum... Tak perlu kata apa-apa. HAHA. Sentap tak sentap lah kann. Betul jugak cakap orang tue, pedulikan apa orang nak kata. Anggap jer sume benda tue lawak jenaka (sambil letak tangan dibahu, mata pandang ke atas dan lidah terkeluar) HUHU.  Cakap pasal orang tu kan, oh yeah... aku seronok kerja dengan dia hari nie. Dah lama tak macam ni uh. Selalunyer mesti lain-lain shift. Aku pagi dia petang, aku kerja dia cuti, aku cuti dia pulak kerja. Winkwink betul la kan. HEHE. Selepas seharian berfikir, aku dah jumpa konklusi daripada soalan aku selama ini. Mungkin betul cakap korang. Aku dah banyak berubah. Syera yang sekarang ni dah tak macam Syera yang dulu. Untuk pengetahuan semua, aku pun rindu diri aku yang duluu. Si siput!! Aku pun tak tahu mana hilang nyerr perangai aku itu dan yang paling aku pasti, semuanye sudah terlambat. Masa memang tak boleh nak diundur. Jika diberi peluang untuk putarkan balik waktu, memang aku prefer diri aku yang dahulu itu. Biarlah orang nak kata aku bodoh ker apa kan, aku terima jer asalkan orang lain senang dengan perangai aku itu. Ermm... Sorry guys but I will try my best to change. Thanks :)

P/s: Having a great time with him today. Kan best kalau masa boleh dihentikan!

Thanks for reading.