Tuesday, 19 April 2011

Syera dah tingtong


19 April 2011- MEREPEK ITU HOBI ! HAHA
Hey you alls. Selamat malam semua. Huh... penat betul kerja hari nih walaupun aku duduk dekat kiosk dessert jew kan. Bukan penat apa, cuma penat berfikir apa yang terkandung dalam hati nih. Erm... Lagi sekali aku kerja sambil makan hati dicicah dengan coklat. YUMMY! Baru je nak okey macam dulu tup tup jadi balik. Apa masalah nyer aku sendiri pun tak tahu. Tapi aku rasa aku yang salah KOWT. Ermm... I'm sorry okey. Dah lah malas nak story pasal benda nie lagi. Karang aku nangis susah plak uh. So now bagi aku semuanyer terletak di tangan tuhan. Aku hanyalah manusia biasa yang tahu merancang tetapi keputusan semuanya terletak di tangan Allah. Winkwink *_* Esok aku cuti doh. Wahhh... Bosaaaannyerr -.- Dah la esok hari Rabu. Hari wayang murah okey. Dan dan pulak aku cuti. Melepas nak tengok wayang. Adeh! Whyyyy tomorroww???? Kasi la cuti hari khamis kerr kan. HAHA. Sukahatii jerr. Orang dah kasi cuti banyak cakap pulak. HEHE. Just joking okey. Thanks akak sebab kasi Syera cuti esokk ^^ Aktiviti aku untuk esok adalah tidur sepuas-puasnyer. Hesh... Apa lagi nak buat kan. Sleep sleep lah. Dah banyak hari tak cukup tidur so esok balas dendam. Jangan terlajak sampai ke petang sudah. Mau makan penyepak aku esok kalau buat cmtue. HEHE. Ekh, dah lah. Cukup sudah untuk posting kali nie. Warm up duluu. Pastu baru lah boleh create posting yang panjang lebarr. Betul tak? Chauu :)

Thanks for reading.