Wednesday, 13 April 2011

Sorry korang -.-

13 April 2011- SHE WILL BACK :)
Assalamualaikum semua. Hmm... Actually aku takde mood nak update blog hari nih. Tension + stress + happy + bahagia + sakit semuanyer bercampur aduk. Sekarang rasa macam nak demam pulak dah. Hidung dah mula berair and tekak dah terasa perit. Huwarghh, aku takut aku tak bangun jer pagi esok. Mampuihh den nanty -.- Dah laa masuk pagi-pagi buta plak tuh. Walaweyh... Aku harap esok kuranglah sikit selsema aku nih. Aku kenal badan aku camne. Kalau dah start kena selsema memang confirm akan effect suara nanty. Boleh jadi sengau aku esok. Tak maaaahhhuuuu! Nanti kena bahan lagy. Nak nangis la camnie *_* HAHA. Tadi aku pergi tengok wayang dengan 'orang tu'. Nak tahu tak movie apa? RIO! Auw... Sumpah cerita dia best. Kelakar plus plus. Kiranya boleh hilanglah masalah dekat kepala hotak aku ni buat sementara waktu. Masalah? Ha'ah memang aku banyak problem sekarang. Mungkin sebab banyak sangat berfikir buatkan aku moody jeh dua tiga hari nih. Sorryyyy kepada semua yup! Syera mintak maaf sangat-sangat -.- Aku sendiri tak tahu kenapa aku asyik 'buat muka' jew semenjak dua menjak nie. Aku bukannyer apa doe! Just tak nak banyak sangat bercakap sebab takut TER-sakitkan hati orang lain. Silent is a best policy. Aku harap korang tak amik hati dengan perubahan sikap aku tuh. Aku janji ianya hanya untuk sementara waktu sahaja. Aku akan try untuk kembali menjadi Syera yang dulu balik. Insya Allah.

P/s: Terima kasih daun keladi saya ucapkan kepada 'orang tu' yang disayangi.

Thanks for reading.