Monday, 11 April 2011

Semoga kekal selamanya

 11 April 2011- KEBAHAGIAAN DALAM KEGEMBIRAAN
Hai kawan-kawan. Ini merupakan posting saya yang ketiga dalam bulan April bagi tahun 2011. Walaweyh *_* Orang lain dah ada berpuluh-puluh posting, aku baru ada TIGA. Masya Allah -.- HEHE. Sorry yup. Aku busy. Takde masa nak update blog. Hari nie aku cuti. Sebab tue la aku gedik-gedik nak buat posting. Alahh... Sebenarnya takde benda pun nak story, just suka-suka nak memperbanyakkan entry. Jangan marah yup. Aku tak susahkan korang so diam-diam sudahh *winkwink* HEE. Aku semakin seronok bekerja. Kadang-kadang bila fikir balik rasa malas pulak nak sambung belajar. Macam mana ekh?? Entah lahh. Apa yang terbaik nanti aku ikut je lerr. Yang aku tahu aku syiokk kerja. Hari ni hari cuti aku tapi macam bosan jer. Erm... Esok masuk kerja pukul 8 pagi. Aku dengar cerita hari Rabu aku mungkin akan closing. CLOSING?? Oh tidakk! Mengamuk mama aku nanti. Dah la balik lambat gilerr babeng kan. Harap-harap permohonan pertukaran jadual aku tu diterima pakai oleh Cik puan pembuat jadual. Pleaseeeeee AKAKKK :'( HAA... Semalam hari paling bahagia dalam hidup aku. Habiskan masa dengan 'budak tu' memang menyeronokkan. Aku tak pernah rasa bahagia macam semalam. Am I in love? HAHA... NO! NO! NO! That's for sure lah. Jangan risau okey. Aku single but not available. Aku malas nak bercintan-cintun nie. Biarlah mama aku yang carikan jodoh untuk aku. Aku tahu pilihan ibu bapa adalah yang terbaikk. Percayalahhh! Aku pergi kerja bukan untuk ada serius relationships. Oh yea... Aku jugak rindu dekat 'orang tu'. Ingat lagi tak posting aku pasal 'orang tu' ?? HAHA. Memang aku rinduuuuuuu dia. Empat hari dah tak jumpa uhh. Bila aku kerja, dia cuti. Bila aku cuti dia pulaks kerjaa. Haiyakkkk!! Tell me whyyy *_* HEE. Harap-harap esok dapat lah jumpaa kann. Ekhh, dah laa. Nak offline suda. Bye :)

Thanks for reading.