Saturday, 2 April 2011

Hey April

02 April 2011- APRIL'S FEVERR *_*
Hey you alls. Salam satu APRIL aku ucapkan kepada semua kaki-kaki blogging yang singgah dekat blog aku nih haa. Sudah agak lama aku tidak meng-update blog. Maaf saya ucapkan yaa -.- Sedikit kesalah fahaman (perkataan barulaweyh. HEHE) telah berlaku disebabkan posting-posting di baby blog aku. Heshh... Kawan-kawan! Lepas nih kan Syera akan ubah cara posting Syera demi kebaikan semua pihak yup. Tak nak ada yang sentap lagi WALAU... Opss *__* HAHA. Okey. Sekarang kita dah masuk bulan April 2011. Bulan keempat dalam tahun 2011. Azam bulan baru apa ekh? HEHE. Kalau tanya aku, memang aku akan cakap yang aku nak beli HANDPHONE BARU. Huwarghhh.... Phone aku dah rosakk la. Sedihnyerr -.- MP3 dah tak bersuara. Walaweyhh ^^ Dah bisu dah phone aku tuh. Harap-harap dapat lah beli dalam bulan empat nie kan (macam lah gaji kau beribu Syera oii) HAHA. Insya Allah akan terlaksanalah impian aku itu. Ermm... Cerita pasal gaji, tiba-tiba aku teringat dekat tempat kerja aku. Budak-budak McD sekarang banyak yang dah berhenti. WHY? KENAPA HAH? Jangan lah tanya aku sebab aku pun tak tahuu jawapan dia. Mungkin takde jodoh dengan McD la tuhh. Huuu... Esok kan aku kerja 10 JAM. Jadi NEPAL lagi lah nampak gayanya. Belum mula kerja lagi aku dah dapat rasa kepenatan di hari esok. Pleasee yup. HEE. Harap-harap tak ramailah customer uh. Boleh pengsan aku nanti. Cerita pasal hari esok kan, aku kena buat lunch ordering bersama-sama dengan 3 member aku yang lain. 160 McChicken dalam masa 2 jam? Kata kau! HAHA. Larat tak larat lah kan. Nie cabaran untuk aku dan aku sahut cabaran tuh.Good Luck Syera :)

Thanks for reading.