Thursday, 21 April 2011

Entry rojak

21 April 2011- HAIYAKK!
Hey semua. Kepenatan jelas terasa di badanku hari nih. Huh... 2 jam duduk dalam bus baru sampai rumah. Walaweyh... Lama banget tue. Jalan sesakk giler wa cakap sama luu. Nak buat camne kan, hujan sumpah lebat giler. Badan aku pun dah rasa lain macam nie. Ya Allah, Kau jauhkan lah aku daripada demam. Aku tak nak demam uh :"( Erm... Hari nie aku kerja dalam kebosanan. Sumpah lah boring giler babi uh. Customer tak ramai. Duduk pulak dekat kiosk. Tak tahann -.- Pastu kan, aku dah menyusahkan orang lain pulak tue. Sorrry okey. Syera memang selalu menyusahkan orang. Kan bagus kalau dalam hidup korang takde Syera. Confirm takde istilah ''menyusahkan'' tue. Syera mintak maaf okey. Insya Allah benda nie takkan berulang lagi. Semua benda yang jadi tue bukan kehendak saya. Mudah-mudahan perkataan menyusahkan tue dah takde okey.  Barulah gembira dan bahagia di kemudian hari. Amin! Esok kerja pagi. Pukul 8. Nasib tak open kiosk dessert lagi. Kalaau takk errmmppp... HAHA. Minggu depan mungkin sambung kontrak open dessert semula. I tak kesah okey. I follow jerr. EA'OH. HEHE. Oh yeah, perkataan paling popular dekat McDonalds Mid Valley sekarang adalah EA'OH. Comel kan bunyik dia. EA'OH. HAHA. Thanks to Sarifuddin. Dia yang reka bunyik nie dekat McD. EA'OHH. Aku dah jadi giler dekat teletubbies dah sekarang nie. Ops!  EA'OH :)

Thanks for reading.